Til dere som er sykemeldt:

Jeg er ikke sykemeldt, men har 100% svangerskapspenger. Resultatet er uansett det samme: jeg er hjemme. Hadde jeg ikke hatt svangerskapspenger fra før, hadde jeg nok vært sykemeldt på grunn av bekkenlåsning.

Jeg studerer fulltid, pusser opp hjemme (heldigvis snart ferdig!), drar på svømming to-tre ganger i uka (bekkenet har nemlig begynt å skape seg), ser litt tv-serier på kveldstid. Får tid til masse magekos!♡ Har ikke hatt tid til å kjede meg enda, og er straks i siste trimester.

Ble en del kafébesøk med sambo og venninner, ellers fiksing til babyen skulle komme :-) mye tv, soving og gråting :-P

Jeg kunne ikke hekle før. Satt meg ned å så på youtube:) lærte fort da:) jeg synes hekling er myye lettere enn strikking:) du kan jo begynne med et helt enkelt vognteppe:)
Mammaen min lærte seg via YouTube også, så kanskje det er håp for meg og haha :)

Jeg baka litt, pusla puslespill :p
Så på tv, film! Rydda litt hjemme i skuffer og skap/kjellerbod.

Hadde jeg skulle gjort det igjen hadde jeg ikke skulle gjort en DRIT!!! nyt å sitte i sofaen og slappe av, kos deg med en lang dusj, sitt lenge på do - alene!!
Se tv og film uavbrutt! Barber deg og pynt deg og bruk tid på deg selv :)

Jeg baka litt, pusla puslespill :p
Så på tv, film! Rydda litt hjemme i skuffer og skap/kjellerbod.

Hadde jeg skulle gjort det igjen hadde jeg ikke skulle gjort en DRIT!!! nyt å sitte i sofaen og slappe av, kos deg med en lang dusj, sitt lenge på do - alene!!
Se tv og film uavbrutt! Barber deg og pynt deg og bruk tid på deg selv :)
Hahah såå enig i det siste avsnittet:p en vet aldri hva en ikke får tid til lenger:p

Back
Topp