Skravletråd

Hjemme sammen gultuppa mi fra 2010... Hva med dere andre?

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Ingen som har gjort noe???

Hvordan likte lillegutt grisene Synnøve?

- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-

Ingen som har gjort noe???

Hvordan likte lillegutt grisene Synnøve?

Han liker de godt:D Vi er der borte innimellom. Det er sauer og høner der også. Veldig opptatt av en sau som var komt seg utenfor gjerde i dag. Den var helt borte ved vognen:P

God dag;)
Hva gjør dere på i dag da:)?

Vi har vært i åpen barnehage en del timer i dag:D Senere skal vi på trilletur for å hilse på erna og kurt, to griser....haha:D

Hahaha beste navna jeg har hørt på griser :D:D:D

God kveld damer. Liv her i kveld då? :D

Heihei:)
Litt liv i meg iallefall,men får vel snart finne sengen:P

Hatt en fin dag?:)
Absolutt:-) fikk shoppa litt før eg blei ringt inn på jobb. Og jobba ei kort vakt. Så pizza heime hos gubben, og avslapping i sofaen. Heilt flott dag det:D der då?

Absolutt:) fikk shoppa litt før eg blei ringt inn på jobb. Og jobba ei kort vakt. Så pizza heime hos gubben, og avslapping i sofaen. Heilt flott dag det:D der då?

Greit med en ekstravakt da:) Hva fikk du shoppet da:D?
Ohhh, pizza. Her hadde vi karbonader med baconbiter i og pommes frites:P

Vi har vært i barnehagen og lekt noen timer. Ellers innom senteret for å kjøpe en bursdagsgave:)

Greit med en ekstravakt da:) Hva fikk du shoppet da:D?
Ohhh, pizza. Her hadde vi karbonader med baconbiter i og pommes frites:P

Vi har vært i barnehagen og lekt noen timer. Ellers innom senteret for å kjøpe en bursdagsgave:)
Var ikkje den heilt store shoppinga, men fikk i alle fall kjøpt ei ullstrømpebukse og tøfler til mini:D og colaboksar:p tilbud på Rema:D
Er pommes frites hit hos Oliver James og eller? :)

Var ikkje den heilt store shoppinga, men fikk i alle fall kjøpt ei ullstrømpebukse og tøfler til mini:D og colaboksar:p tilbud på Rema:D
Er pommes frites hit hos Oliver James og eller? :)

Han er i grunn ikke overbegeisret nei, spiste 4-5stk kanskje:P Han liker vel best spagetti, glad i den med fullkorn:)
Ull er gull:D

Han er i grunn ikke overbegeisret nei, spiste 4-5stk kanskje:P Han liker vel best spagetti, glad i den med fullkorn:)
Ull er gull:D
Spagetti er populært her og. Men makaroni er favoritten:D og pølser i alle former:p
Ull er virkelig gull ja! Går ein del av det no:D

Back
Topp