Ukjent nummer ringer!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Og det står bare fire tall. Hva i all verden er det? :S En slags 'type' skjult nummer?

Jeg får helt noia av ukjente nummer og søker alltid på dem først.

4 tall er ofte fra interntelefoner. Når mannen min ringer fra jobben, så vises det bare 4 siffer. Det er for at folk ikke skal kunne ringe så lett tilbake, men måtte gå via hovednummer. Dette er i politiet. Samme er det på min jobb.

Og det står bare fire tall. Hva i all verden er det? :S En slags 'type' skjult nummer?

Jeg får helt noia av ukjente nummer og søker alltid på dem først.
Det gjør jeg og. Har ikke opplevd fire tall bare :/

Er fler som har lagt ut på face i dag, og lurer på det der.. Ingen som har turt å svare men

Hater slikt. Jeg hadde ikke tatt telefonen :P

Jeg skjekker alltid gulesider om det er ukjent nr og tar den aldri om det er skjult nr.
Men fire tall virker som intern nr i en bedrift ja.

Har anti telefon terror app som gir meg beskjed om tlfselgere eller annet "muffens". Den legger på automatisk her :p Veldig grei app gitt :D uno life har prøvd seg ofte og nå slipper jeg de :D

Har anti telefon terror app som gir meg beskjed om tlfselgere eller annet "muffens". Den legger på automatisk her :p Veldig grei app gitt :D uno life har prøvd seg ofte og nå slipper jeg de :D
Hva heter den appen??? Jeg har noe tele markedsføring nr som ringer støtt og stadig:mad:

Jeg hadde heller ikke tatt den. Tar generelt ikke ukjente nr før jeg har sjekket opp hvem det er.

Back
Topp