Noken som kun gir mme her?

surk

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Vurderer å slutte med amminga! Dei to andre har fått mme i tillegg til mm, er spent på korleis han evt reagerer ...om han reagerer på mme! Har ikkje prøvd det på han enda! Tenkte ringe hs i morga å høyre litt!

Gutten min er 3 uker og jeg delammer. Mm er ikke nok her, han klarer å spise fra begge pupper og opp til 60 ml mme i tillegg i litt over 1 time. Vurderer å slutte med amming om per uker også. Han sliter mer og mer ved pupper siden jeg klarer ikke å produsere nok mat. Han henger på meg hele dager plus pumper jeg men det gjør ingenting. Vi bare stresser. Lille tåler NAN ganske bra. Må høre med helsesøster på kontroll neste uke.

Jeg har ekstremt lyst til å gå over til mme! Han dier og dier, men det virker som han ikke blir mett. Han har et helt enormt sugebehov..!
Var hos legen i går og fikk piller for å stoppe melkeproduksjonen, men er ikke helt sikker enda, fikk så dårlig samvittighet fordi jeg vet at det er det beste for han..
Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

Lille snuppa mi får kun mme og det går helt fint:) gir litt malt slik at ho ikke blir så hard i magen. Ikke stress så mye med den ammingen hvis det ikke går. Holdt på slik med førstemann og prøvde alt for å få til ammingen, men ble bare stress. Denne gangen hadde jeg bestemt meg for å gi ammingen en sjans, men skjønte fort at det ikke gikk og gir mme. :) førstemann har ikke vært noe mer syk enn andre selv om han bare har fått mme:)

Takk for svar ;) har egentlig hatt nok melk, men fikk betendelse i helga, fikk medisin! Men er sårt å amme, kjenner det går utover psyken! Har heile tida sagt at eg ska prøve, men orka ikkje om det blir mykje styr! Har amma dei to andre i 6 og 10 mnd, dei fikk litt mme i tillegg! Men kan ikkje sei at mm har holdt dei friske! Ho første var mykje sjuk dei første åra :(

Har sendt mld til helsesøster idag, sjå om ho ringe meg oppatt! Evt ringe til legen min å få meg tabletter eg og!

Jeg har ekstremt lyst til å gå over til mme! Han dier og dier, men det virker som han ikke blir mett. Han har et helt enormt sugebehov..!
Var hos legen i går og fikk piller for å stoppe melkeproduksjonen, men er ikke helt sikker enda, fikk så dårlig samvittighet fordi jeg vet at det er det beste for han..
Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

Legger han på seg som han skal har du jo nok melk. Da kan du kanskje prøve med smokk? Hvis han ikke legger på seg bør du jo i det minste gi mme i tillegg. Litt morsmelk er jo bedre enn ikkenoe, men hvis du føler at du sliter deg helt ut er det kanskje riktig å slutte. Anbefaler deg å snakke med helsesøster hvis du ikke har gjort det enda. Lykke til med valget :)

Jeg ga min første kun mme etter 1,5
Mnd med amming og stress. Funket ikke å amme henne, for hun ble aldri fornøyd. Ingen nederlag om det ikke funker syns jeg, for det viktigste er at babyen er fornøyd. Nå hittils så funker det fint med bare mm. Men jeg har alltid mme i bakhodet om ikke det er nok med å amme.

Back
Topp