Uttak overstått!

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Fekk ut 12 egg! Veldig fornøgd med det :) uttaket gjekk kjempefint, kjente nesten ingenting denne gongen heller. Har derimot svært vondt no etterpå, held på å besvime av smertene når eg prøvar å vere i bevegelse. Har tatt to paracet som eg fekk beskjed om, men pfft.. Nokon som veit om eg kan ta paralgin forte dersom det ikkje blir betre snart? Hadde ikkje slike smerter sist, men då fekk vi berre 7 egg og.

Det blir i alle fall avslapping på hotellrommet resten av dagen..litt kjedelig men. Får ligge her og juble for 12 egg ut, og krysse fingrar for befruktning.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så spennende og så gøy med 12 egg :) Ligger helt likt vi da, hadde uttak i går og fikk ut 11 egg. Så nå er jeg så nervøs at jeg nesten kaster opp, litt over 2 timer igjen til jeg kan ringe og høre om det er noen som er befruktet!

Kor spennande *Høna*! Det betyr at du har fått vite det no, korleis gjekk det?

Eg høyrer til st. Olav, og her får vi ikkje vite antall befrukta før vi kjem til innsett. Får berre telefon dagen før innsett dersom det ikkje er noko befruktning. Så her kryssar vi fingrane for at vi ikkje får den telefonen i morgon, det gjorde vi nemlig sist..

Kor spennande *Høna*! Det betyr at du har fått vite det no, korleis gjekk det?

Eg høyrer til st. Olav, og her får vi ikkje vite antall befrukta før vi kjem til innsett. Får berre telefon dagen før innsett dersom det ikkje er noko befruktning. Så her kryssar vi fingrane for at vi ikkje får den telefonen i morgon, det gjorde vi nemlig sist..

Ja ringte Riksen kl. 14,30, 9 av 11 egg er befruktet, så er superlettet!! Håper virkelig at det går bra med de til i morgen!

Krysser fingrene for at du ikke får tlf. i morgen!! :) Var det 7 egg du fikk ut forrige gang, da du fikk tlf om at det ikke var noen befruktning?

Flott med vel gjennomført uttak! Håper du ikke får noen telefonsamtale i morgen og at innsett går som planlagt. Lykke til videre i løpet! :)

Ja ringte Riksen kl. 14,30, 9 av 11 egg er befruktet, så er superlettet!! Håper virkelig at det går bra med de til i morgen!

Krysser fingrene for at du ikke får tlf. i morgen!! :) Var det 7 egg du fikk ut forrige gang, da du fikk tlf om at det ikke var noen befruktning?

Kor flott! Grattis med 9 befrukta, håper alle utviklar seg som dei skal, så får du bonus på frys og :)

Fekk 7 ut sist ja, ingen befruktning med ivf trass i tilsynelatande flotte egg og god sædkvalitet. Vi er såkalla uforklarlig barnlause. Denne gongen er det icsi, så håper på betre resultat no :)

Flott med vel gjennomført uttak! Håper du ikke får noen telefonsamtale i morgen og at innsett går som planlagt. Lykke til videre i løpet! :)

Tusen takk Knerten07 :) det håpar vi og! Synest det er ganske nervepirrande å gå å vente på ein telefon ein håpar ikkje kjem!

Hvordan har det gått i dag? Håper du ikke fikk tlf, masse lykke til i morgen :)

Ingen tlf enda, og no er det 2,5 t til innsett, så dersom dei ringer no er det berre ondskapsfullt ;)

Back
Topp