Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere har jo skravlet i hele dag mens jeg var på jobbTrur ikke det går så sakte jeg![]()
Hadde du ikke??
Bra du klorer deg fast!
Bare bruk god tid, ligger så langt foran meg uansetteg må ta noen bilder til klær eg skal selge, snakkes igjen snart
Ville tilstander, jaHadde vært texas her inne da..
7 mnd snart. irriterer meg over at der ikke er en mellomting mellom ligge-og sittestilling.... men kan jo leve med detHar ikke tittet innom den tråden på en stund. Ble litt usikker på hvor mange innstillinger vi har. Tror det er tre. Hvor gammel er barnet ditt da?
I like måtehåper detmange trivelige damer her jo
![]()
Skal ikke være sååå sikkerI grunn ikke, for jeg vet det
samme som hos venninna miJa, det er veldig koseliglandlig og idyllisk
![]()
Veldig mistenkeligDet er noe merkelig der ja![]()
![]()
Haha...nå synes jeg dere overvurderer megHun er vell på topp før vi skjønner noe av det![]()
Fint, ikke rør dem!!Flottklærne venter
![]()
Kos deg med klærneNå skal jeg henge opp klær. Snakkessnart!
Ja, det var mer enn jeg trodde det skulle bli
Mange premier som frister vel![]()
over til noe annet, ser du har førsteklassegutt i år!Haha...nå synes jeg dere overvurderer meg![]()
Nå skal jeg henge opp klær. Snakkessnart!
Hihi...det finnes garantertav og til lurer jeg faktisk på om det finnes mammaer der ute med halve brystvorter.... er jo rene torturen til tider! hvorfor??????
nei, må da gjøre som tråden forlanger, ikke tvil i det![]()
Vi har akkurat flyttet selene til øverste nivå. De passer enda med dunpose og skinn i vogna7 mnd snart. irriterer meg over at der ikke er en mellomting mellom ligge-og sittestilling.... men kan jo leve med deter veldig fornøyd med vogna altså
men en ting til.... er selene på sittedelen din lange nok?
Ååh, du har bursdag idagHadde ikke tid
Måtte ha litt bursdagskos og![]()