Janetz
Elsker forumet
oj, jeg som trodde du skulle være borte resten av kveldenNei er hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oj, jeg som trodde du skulle være borte resten av kveldenNei er hjemme
Ja han har ikke noe valg altså . Han bør bli i 3 uker til![]()
oj, da var det tidlig med blødninger ja.... får du noe svar?17 desember![]()
oj, jeg som trodde du skulle være borte resten av kvelden![]()
Skjønnerhvordan var sjefen da?
Ja vært her siden i dag formiddag. Er innlagt .
Var ikke så verst i dag faktisk
Spurte til og med hvordan formen varhaha
på tide jeg skjønner detHun er ikke borte for lenge![]()
Ikke annet enn at vi må vente å se hva som skjer .oj, da var det tidlig med blødninger ja.... får du noe svar?
Deilig med litt alenetid![]()
Blødning og kynnere . Pluss litt åpning .Skjedd noe spesielt???![]()
åh.... litt irriterende å ikke få mer oppfølging enn det.... du må bare stå på krava! for deg og lille i magenIkke annet enn at vi må vente å se hva som skjer .![]()
jobber du i barnehage kanskje?Blir med mannen da, som alle andre kvelder
Har jo ingen egne barn endahehe
på tide jeg skjønner dettror ikke du heller er det
![]()
Nei kynnerene tok seg opp for noen timer siden. Så de kommer jevnt . Men tror ikke det blir noe fødsel ennååh.... litt irriterende å ikke få mer oppfølging enn det.... du må bare stå på krava! for deg og lille i magenhar kynnerene roet seg da?
nja, tror lenge på dette forumet egentlig ikke er sååå lengeHahalenge siden jeg var her nå da
![]()
håper da ikke det!!! Men synes virkelig de burde lagt deg inn til observasjon om kynnerne ikke vil roe seg litt.... men hva vet vel jeg?Nei kynnerene tok seg opp for noen timer siden. Så de kommer jevnt . Men tror ikke det blir noe fødsel ennå![]()
Blødning og kynnere . Pluss litt åpning .
Jeg ligger her til observasjon. Men de har nå ikke observert noe siden i formiddaghåper da ikke det!!! Men synes virkelig de burde lagt deg inn til observasjon om kynnerne ikke vil roe seg litt.... men hva vet vel jeg?![]()