ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Hurra for mye søvnJeg fikk 2 :/ sto opp kl 5 og brette klær ha ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for mye søvnJeg fikk 2 :/ sto opp kl 5 og brette klær ha ha
Takk, fornøyd med detStrålende jobbet![]()
Men altså hver dag er det jo vanskelig å skrive mange innleggNeidadet er jo under 100 innlegg om dagen
![]()
Ikke jeg heller. Det er sykt mange på en mnd.6000 skjønner jeg ingenting av...
Ikke santOh kult tall!
AahHan går teknisk fagskole (pga stillinga han har i jobben sin). Så er samling 2 uker i halvåret. Neste er i januar. Kan bli spennende for min del![]()
Nei jeg husker dessverre ikke dethusker du hva den het?
Alt du legger merke tilIkke sant![]()
Neida er jo ikke detMen altså hver dag er det jo vanskelig å skrive mange innlegg![]()
16 glass med blodprøver?16 glass tar de![]()
Vært på jobb til nå, spise middag, lekser med eldste, legge barn, forberede foredrag i morgenHva er deres planer idag da?![]()
Hadde nok ikke jeg klart heller.200 delt på 16 våken-timer er ca 12 innlegg i timen.
Hadde jeg aldri klart en hel måned!
Men er nok noen skikkelige skippertak inne i bildet vil jeg tro![]()
![]()
Jeg skriver fra mobilskriver dere fra pc eller mobil forresten?
Send henne til megGubben er borte hele uka, så er alene med Ronja. Hjelp taes imot![]()
Har jo ikke tid til å skrive 12 innlegg hver eneste timeDet er jo ikke så mye med 12 innlegg i timen.
Jeg er hjemme om dagen , pga svangerskapet , derfor har eg litt tider dere på jobb eller hjemme? ser vi er ikke så mange aktive nå, men tydelig at vi som er her går inn for å være veeeldig aktive når vi først kan?
40 er bratror jeg har 40 ca i dag..