Dagens dårligste unnskyldning? :p

Maiungen15

Forelsket i forumet
Haha! Idag datt verdens dårligste unnskyldning ut av meg... Jeg er sikkert ikke alene om å bli "sur" i magen av å spise McDonald's mat?! ;) og som gravid sliter jeg veldig med å være hard i magen og slite å komme meg på do.. Unnskyldningen kommer da av "seg selv", jeg ville ha mc'ern mat, for å bli løs i magen og få kommet meg på do.. :D :p haha! Har jo "ingenting" med at jeg egentlig bare vil spise en drittmat-burger ;) følte meg rimelig teit i etterkant..

Hahahhah ja det var dagens:p aldri hørt den unnskyldningen før:D selv liker jeg ikke mcdonald matO.o

Haha! Idag datt verdens dårligste unnskyldning ut av meg... Jeg er sikkert ikke alene om å bli "sur" i magen av å spise McDonald's mat?! ;) og som gravid sliter jeg veldig med å være hard i magen og slite å komme meg på do.. Unnskyldningen kommer da av "seg selv", jeg ville ha mc'ern mat, for å bli løs i magen og få kommet meg på do.. :D :p haha! Har jo "ingenting" med at jeg egentlig bare vil spise en drittmat-burger ;) følte meg rimelig teit i etterkant..

Haha, den skal jeg huske på. ;)

Haha! Eg dauer ;)

Hahaha alltid en unnskyldning for å få det man vil :-)

Håper burgeren smakte og at du fikk stor A i do:P

Man trenger ingen unnskyldning for å spise mcd innimellom. Men synes den var ok :) jeg får bare vondt i magen jeg :p

Høres rimelig kjent ut ;) hadde noen unnskyldninger som lignet under svangerskapet :p
mannen forsto at det gikk mer på hva jeg ville ha med en unnskyldning om hvorfor jeg burde få akkurat det :p

Haha. :p
Ikke bruk den for ofte da, tror lille baby har bedre av sunnere mat enn det. ;)

Er ikke "bortskjemt" på dårlig mat denne lille.. Værre med meg før jeg ble gravid - turnusarbeid og usunn mat var lenge synonymt dessverre.. Babyen er min beste motivasjon til et sunt kosthold :) Skal få et godt utgangspunkt..

Back
Topp