Du er jo helt ute og kjørerJulemann må vel være julenissen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo helt ute og kjørerJulemann må vel være julenissen![]()
Det var syyyykt spennende på stadion !!No e da vinn eller forsvinn for Brannet par spennande tima no.
Sent from my iPhone using BV Forum
Leser igjennom alt jeg har gått glipp av herHva skjer ?![]()
Det var syyyykt spennende på stadion !!![]()
For en fin tankeJeg håperjo Brann klarer seg selv om jeg ikke heie rpå de
huffda dette blir vi visst ikke ferdige medKakemenn er vel kakemenn?
Har gjort mye hjemme, og vært på stadion å sett på kampHva dere har gjort i dag? Spist til middag?
Jeg og sier kakemannCorrect me if Im wrong
Kakemann: Julemann:
Smørblomst1 Kengu
RonjaR Janetz
Hope91
A87
M&m mini
Haha...hørtes helt genialt utBarna kan du sende hit, så kan du dra hvor du vil
fant en edderkopp i klesvasken i sta... en sånn som løper veldig fort... brukte 15 min på å finne den og få den i do! hadde jeg ikke funnet den, hadde jeg ikke sovnet i nattEdderkopper er IKKE kule!! Noen gang!
Det er bare pga dere taperSom sagt, det var ei lenger oran som sa julemann. Det er uansett ingen big deal for meg, ser ut som det er det for deg![]()
Det er godt en gang i åretJeg er ikke super glad i det, men noen ganger er det ganske godt![]()
en evig diskusjonhuffda dette blir vi visst ikke ferdige med![]()
Er det ikke det såDet er bare pga dere taper![]()
Sikkert pga RBK og Odd ligger på topp .Hvorfor viser de ikke brann kampen på tv? Må jo se odd- Rbk isteden..
får stå på julemann-barrikadene vi, kengu, når ingen andre tar til vettet...en evig diskusjon
Du og jegfår stå på julemann-barrikadene vi, kengu, når ingen andre tar til vettet...![]()
Er jo ikke de som er spennendeSikkert pga RBK og Odd ligger på topp .
Hæ? Cola kake?Cola kaker da?