Hverdag/ helg?

Helg definitivt:D men ukedagene er bra de også:) kommer helt an på hva vi gjør:)

Helg :-) hvert fall nå som jeg jobber!

Jobber hver 3. helg, så det er veldig varierende. :) Men sånn i utgangspunktet er jo helg best.

Helg for øyeblikket i alle fall :) endrer seg vel mår jeg går tilbake til å jobbe annahver helg :p

Helgene får jeg kvalitetstid med mini ;)

Last edited:
Er delvis sykem, så da er dagene hjemme alene hellige:)

Jeg liker hverdagene best nå :) i helga har alle planer og vi blir sittende alene hjemme. Gleder meg alltid til mandag :)

Haha bare jeg som liker hverdager da? Liker rutiner. Og så har endelig sambo begynt å jobbe igjen. Utrolig deilig å ha han hjemme de første månedene, men nå var det deilig å få rotekoppen ut og huset for oss selv noen få timer :) Elsker å være hjemme "alene".

Haha bare jeg som liker hverdager da? Liker rutiner. Og så har endelig sambo begynt å jobbe igjen. Utrolig deilig å ha han hjemme de første månedene, men nå var det deilig å få rotekoppen ut og huset for oss selv noen få timer :) Elsker å være hjemme "alene".
Ja enig i at det er deilig med alenetid:p samboer er ofte ute minst en kveld i uken, det er så deilig:p vi har samme rutinene i helgene som i ukedagene så merker det ikke på den måten:)

Jatakk begge deler :)

Elsker hverdagen og rutinene til meg og mini, men også kjekt med helg fordi da har mannen fri :)

Jeg koser meg veldig i hverdagen. Liker så klart helger også, men søndag kveld tenker jeg ofte at jeg er glad det er mandag imorgen:)

Liker hverdager best, men liker helg best når jeg jobber.

Jeg elsker å ha jobbhelg :p jeg jobber turnus, så det er samme for meg om det er helg eller hverdag :)

Likar helg for da er vi rolege og som regel mindre stress med "dagligdagse gjøremål" :)

Jeg liker ukedagene best. Helg er deilig, men akkurat nå blir ofte alle rutiner satt på hodet når sambo skal henge med oss. Blir bare tull. Er nok ganske glad i rutiner :)

Helg er koselig for da har sambo fri også, men vi har oftebfor mange planer så det blir litt stress.
I ukedagene er det enklere å holde på rutiner, og jeg og vesla tar ting mer med ro.

Definitivt helg, for da er vi to foreldre.
Synes det er dag og natt mtp en kontra to foreldre.

Akkurat nå lever jeg for helgene.

Back
Topp