SØNDAG 2/11

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God dag :)
Sover dere? ;-)

Vi har vært litt rundt å kjørt en tur. Mange flotte øyer her. Daftø f.eks :)

Vi har lagd trolldeig. Første gangen for ungene, så de syntes det var morro.
Lagde M og W og en edderkopp bl.a :)

Hva gjør dere på? :)
 

Vedlegg

  • 1414932897840.jpg
    1414932897840.jpg
    34 KB · Visninger: 12
  • 1414932913469.jpg
    1414932913469.jpg
    27,6 KB · Visninger: 11
  • 1414932939820.jpg
    1414932939820.jpg
    34 KB · Visninger: 11
  • 1414932954178.jpg
    1414932954178.jpg
    38,1 KB · Visninger: 9
Hei og hå!
På Daftø er det fint! Vi var på campingen der i høstferien i fjor :)
Jeg har jobbet en veldig lang nattevakt, men fikk hvilt meg litt.
Det resulterte i at jeg ikke fikk sove da jeg endelig gikk av vakt :p
Men da har jeg fått jobbet litt med oppgave og skal se litt serie nå før jeg prøver senga på nytt! :D
 
I stad kom W til meg og sa ; Jeg trenger en is. Jeg ; Hvorfor trenger du en is? W ; Magen min er sååååå varm, så jeg trenger kald is....
Haha
 
Lennypenny: hahaha for en luring Wael er :D viktig å kjøle ned magen om den blir for varm :p fine figurer dere har laget å :D kan ikke ha vært lett å få på neglelakk på de bitte små neglene :) :p


Fru H: håper du har fått sovet og slappet av :) skal du jobbe inatt også?


Hellu på dere :)
Rolig dag her siden været har vært så dårlig! Regn og vind..men hører lite til det nå:D:D:D
Vært trolldeig her også da :) tror jentene holdt på i en times tid med det. Så måtte vi ta oss en gå/trille tur i ettermiddag når vinden hadde roet seg:) godt å få luftet oss litt!

Jentene er lagt, men Leoh ville drøye det litt til :p så venter bare på at han skal legge seg, så jeg får kost meg med en kopp vaniljelatte og et kakestykke!:p:D
 
Leoh har forresten turt å ta sine første skritt idag :D:D:D 2-3 skritt av gangen, flere ganger :)
 
Lennypenny: hahaha for en luring Wael er :D viktig å kjøle ned magen om den blir for varm :p fine figurer dere har laget å :D kan ikke ha vært lett å få på neglelakk på de bitte små neglene :) :p


Fru H: håper du har fått sovet og slappet av :) skal du jobbe inatt også?


Hellu på dere :)
Rolig dag her siden været har vært så dårlig! Regn og vind..men hører lite til det nå:D:D:D
Vært trolldeig her også da :) tror jentene holdt på i en times tid med det. Så måtte vi ta oss en gå/trille tur i ettermiddag når vinden hadde roet seg:) godt å få luftet oss litt!

Jentene er lagt, men Leoh ville drøye det litt til :p så venter bare på at han skal legge seg, så jeg får kost meg med en kopp vaniljelatte og et kakestykke!:p:D
Ja, han er en liten luring ;-)
Hun satt stille som et lam, så det gikk greit å ta på hun :)

Gøy :)

Høres ut som dere har samme Vær ...
Bølger og vind her... litt nifst..

Hvordan kake skal du spise? Frister :-D

Så deilig å gå seg en tur... :)
 
Hallo!
All snøen har regna bort her idag :eek: Ikke noe gøy! Heller snø og kaldt nå i november altså, blir så mye lysere ;)

Så vi har vært inne hele dagen. Kosa oss med plastelina, tegnet, lekt og sett tv :)

Så har vi spist lutefisk hos mamma :D Hermine spiste masse, både fisk og bacon :)

Nå er det Lilyhammer og bagels med kremost til kvelds!
 
I stad kom W til meg og sa ; Jeg trenger en is. Jeg ; Hvorfor trenger du en is? W ; Magen min er sååååå varm, så jeg trenger kald is....
Haha
Haha, så morsom han er! :D


Høres ut som noe Hermine kunnet kommet med :p
 
Hallo!
All snøen har regna bort her idag :eek: Ikke noe gøy! Heller snø og kaldt nå i november altså, blir så mye lysere ;)

Så vi har vært inne hele dagen. Kosa oss med plastelina, tegnet, lekt og sett tv :)

Så har vi spist lutefisk hos mamma :D Hermine spiste masse, både fisk og bacon :)

Nå er det Lilyhammer og bagels med kremost til kvelds!
Så synd snøen ble borte... Men kommer nok et påfyll snart igjen :)

Så hyggelig dag dere har hatt da. Kos med familiemiddag. Flink hun er til å spise :-D

Kos deg med Lilyhammer :)
 
Ja, han er en liten luring ;-)
Hun satt stille som et lam, så det gikk greit å ta på hun :)

Gøy :)

Høres ut som dere har samme Vær ...
Bølger og vind her... litt nifst..

Hvordan kake skal du spise? Frister :-D

Så deilig å gå seg en tur... :)

Så flink jente da :) har ikke prøvd det på Liana.. men må gjøre det neste gang Emira får ;) hehe.. Emira elsker neglelakk og har flere som er hennes :p

Spiste sjokoladekake som jeg hadde i fryseren :p klarte ikke å la være..haha
 
Hallo!
All snøen har regna bort her idag :eek: Ikke noe gøy! Heller snø og kaldt nå i november altså, blir så mye lysere ;)

Så vi har vært inne hele dagen. Kosa oss med plastelina, tegnet, lekt og sett tv :)

Så har vi spist lutefisk hos mamma :D Hermine spiste masse, både fisk og bacon :)

Nå er det Lilyhammer og bagels med kremost til kvelds!

Kjedelig når snøen regner bort nå ja! Hvertfall når dete hadde fått en del å..

Men fin innedag da :D koselig det å ;)
 
Så flink jente da :) har ikke prøvd det på Liana.. men må gjøre det neste gang Emira får ;) hehe.. Emira elsker neglelakk og har flere som er hennes :p

Spiste sjokoladekake som jeg hadde i fryseren :p klarte ikke å la være..haha
Neglelakk er gøy for "store" jenter :-D :-D Ja, prøv neste gang :)

Det hørtes digg ut.. :) Skjønner at du måtte ha det... pms? ;-)
 
Neglelakk er gøy for "store" jenter :-D :-D Ja, prøv neste gang :)

Det hørtes digg ut.. :) Skjønner at du måtte ha det... pms? ;-)

Ja nå er Liana mer opptatt av jålete ting plutselig :) så hun hadde nok likt det å :) "bjosa" sier hun til rosa :p

Haha mulig det..om du tenkte på om det er grunnen for at jeg måtte ha kake? :p humøret mitt er hvertfall roligere idag :D:p
 
Ja nå er Liana mer opptatt av jålete ting plutselig :) så hun hadde nok likt det å :) "bjosa" sier hun til rosa :p

Haha mulig det..om du tenkte på om det er grunnen for at jeg måtte ha kake? :p humøret mitt er hvertfall roligere idag :D:p
Så søt hun er :) Bjosa hehe :)

Ja, tenkte det var derfor ja hehe :-D
Godt humøret er bedre :-D
 
Så søt hun er :) Bjosa hehe :)

Ja, tenkte det var derfor ja hehe :-D
Godt humøret er bedre :-D

Haha godt mulig.. man er litt ustabil rundt denne tiden :p haha.. men så er det ikke uvanlig at jeg er sukkersugen heller :D
 
Back
Topp