Hva forventer dere i et vennskap?
Hvor ofte bør man ha kontakt?
Hvor ofte bør man ha kontakt?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TillitHva forventer dere i et vennskap?
Helt enig i alle punkterTillit
Ærlighet
Støtte
Inkludering
Hjelpsomhet
At det ikke krever konstant pleie for å bestå
Og selvfølgelig begge veier!
Tillit
Ærlighet
Støtte
Inkludering
Hjelpsomhet
Krever ikke så mye jeg, bare at man tar kontakt en gang i blant![]()
Ja. Det samme her.Tillit
Ærlighet
Støtte
Inkludering
Hjelpsomhet
Samme herFor meg er det vennskap om jeg kan ringe og ha en samtale om alt og ingenting, eller noe stort eller lite, noe godt eller vondt, selv om vi ikke snakker sammen eller sees så ofte.
Forventer tillit, ærlighet og at man er genuint interessert i at den andre skal ha det bra. Man er glad på hverandres vegne, og trist om det er noe leit.
For meg er det ikke viktig hvor ofte vi møtes, eller snakkes på tlf. For meg er det viktigere å vite at jeg KAN ringe når som helst og da har man connection med en gang. Det går begge veier. Det er aldri noen som maser om at den andre ikke tar kontakt. Vi har alle vår egen travle hverdag, men forventer at man kan sette av litt tid når vi snakker om å planlegge noe.
Jeg syns at man er genuint interessert i hverandre og hverandres liv og interesser!
At det ikke må vøre nødvendig med timeplan (at man MÅ møtes så så ofte og så så lenge) for at man skal kunne se på det som ett godt vennskap!
At man heier på hverandre, trøster hverandre og støtter hverandre!
At man har det morsomt sammen og at man føler at man får noe igjen - at man står igjen med en god følelse og gleder seg til neste gang man skal møtes etter hvert møte<3
SignererJeg syns at man er genuint interessert i hverandre og hverandres liv og interesser!
At det ikke må vøre nødvendig med timeplan (at man MÅ møtes så så ofte og så så lenge) for at man skal kunne se på det som ett godt vennskap!
At man heier på hverandre, trøster hverandre og støtter hverandre!
At man har det morsomt sammen og at man føler at man får noe igjen - at man står igjen med en god følelse og gleder seg til neste gang man skal møtes etter hvert møte<3
Siterer denne jeg altså!Tillit
Ærlighet
Støtte
Inkludering
Hjelpsomhet