Her er oppskriften på veloppdragne barn !!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Franske barn sover hele natten fra de er nesten nyfødte, de sitter fint ved middagsbordet og spiser den maten de får servert. For godt til å være sant? Den hemmelige oppskriften på den ultimate oppdragelse skal finnes i Paris.
Les mer her

Visste ikke at spebarn som våkner om natten bare var uoppdragne :P

Visste du ikke det? :p
Haha, nei, jeg trodde kanskje hun var sulten jeg, men jeg skjønner at jeg har gjort en dårlig jobb fra dag én! :D

Haha, nei, jeg trodde kanskje hun var sulten jeg, men jeg skjønner at jeg har gjort en dårlig jobb fra dag én! :D
Hehe, ja, her får du nok litt av ei pøbeljente å bryne deg på ja :p

Hehe, ja, her får du nok litt av ei pøbeljente å bryne deg på ja :p
ja, jeg blir helt svett :P Oppvåkning om natten er ingenting, her har hun begynt å gnage på ledninger! På mandag blir det lekegrind. Franskmennene hadde daua om de hadde tatt seg en tur hit :D

ja, jeg blir helt svett :P Oppvåkning om natten er ingenting, her har hun begynt å gnage på ledninger! På mandag blir det lekegrind. Franskmennene hadde daua om de hadde tatt seg en tur hit :D
Jeg har bodd i frankrike, ungen der jeg bodde var rimelig rampete :p så tror ikke det gjelder alle franskmenn altså ;)

Jeg har bodd i frankrike, ungen der jeg bodde var rimelig rampete :p så tror ikke det gjelder alle franskmenn altså ;)
Unger skal være litt rampete, spør du meg :D

Back
Topp