Er det noen andre som har vært på Barnas Hus i dag og kjøpt bilstol? Sparte jammen meg 1600 kr på det :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjektEr det noen andre som har vært på Barnas Hus i dag og kjøpt bilstol? Sparte jammen meg 1600 kr på det :-D
Nei, fordelt på lang tid er det jo ikke illeSå kjekthadde håpet å få tak i stol på salg, men da mini vokste litt for fort ut av babystolen måtte vi bare kjøpe et til fullpris. Jaja, han har det forhåpentligvis til han blir 4 år, da er det ikke sååååå ille pris
![]()
Ja, for meg er det viktig i alle fall. Mamma er helt oppgitt over at jeg kjøper nye bilstoler når det til stadighet ligger ute stoler til salgs på kjøpe selge bytte sider. Har forklart opp og i mente at for meg er bilsikring VIKTIG og at jeg ikke tar sjangsen på å kjøpe en stol som kan være skadet. Er dessuten svært sjeldent jeg har sett den stolen vi har selges brukt, og de få gangene den har vært lagt ut har det vært for over 3000 kroner. Da spytter jeg i en ekstra tusenlapp og får den nyNei, fordelt på lang tid er det jo ikke illeOg det er jo en viktig investering!
Wow, 50%?? Hadde slått til og kjøpt to da jaVi fikk 50% avslag når vi kjøpte bilstolenAngrer på vi ikke kjøpte to!
Wow, 50%?? Hadde slått til og kjøpt to da jaher kjøpte vi en betydelig billigere stol for å bruke i "konebilen" og sende med til besteforeldre osv
![]()
Ja, kjekt å ordne det slikKjøpte så mye annet også, så tenkte sikkert ikke på det... Handla vel for nesten 20tusen og fikk 50% på hele handelenMen har funnet ut at besteforeldrene får låne vår bil om de skal kjøre rundt på mini, så låner vi deres
![]()
Ja, kjekt å ordne det slikher kjøpte jeg ekstra stol fordi jeg har satt min bil igjen i narvik for å få bytta registerreim, så skulle lpne mamma sin bil... Og jeg ORKET ikke flytte over izi plus setet
trenger uansett to stoler når han begynner i bhg, er nok ikke alltid samme som leverer som skal hente.
Ja, her vet vi jo ikke hvor vi bor engang et år frem i tid, og bor vi i bardu må vi bare ta høyde for at det kan bli lange avstanderVi har bare en bil selv, å barnehagen er i gangavstad...Heldigvis toppen 10min å gå til den bhg som ligger lengst vekke
Men som oftest må jo folk ha to, er styrete å bytte setene rundt i ulike biler..
Ja, her vet vi jo ikke hvor vi bor engang et år frem i tid, og bor vi i bardu må vi bare ta høyde for at det kan bli lange avstanderbarnehagene vi har søkt på her i harstad ligger spredt rundt i byen også, nærmeste er 5 minutter å gå, mens andre er man avhengig av bil for å komme seg til.
JaMange hensyn å ta![]()
Jabetalte heldigvis "bare" 1900 for den ekstra stolen (er jo mye penger, men lite i forhold til andre modeller).
Britax two way eliteDet var ikke noe å si påHvilken stol har dere som stol nr2?
![]()
Britax two way elite![]()
Han sitter veldig fint i det!Var det vi vurderte som nr2 sete når vi snakket om ekstra bilstol.. Er dere fornøyd med det? Hvordan sitter han i det?
Han sitter veldig fint i det!enkelt å montere også og veier lite. Sitter mye lavere enn i izi plusen da, så får ikke like godt utsyn ut vinduene. Er uansett izi plusen som blir brukt på langtur. Kjempegreit som ekstrasete syns jeg.