Lørdag 1.november.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Oioi, da er november her allerede :eek: Hva skjedde?

Har snødd 15cm i natt, så idag skal vi ut i snøen og leke med akebrett :D

Er helt utrolig herlig å være fri fra den masteroppgaven :D Har sovet helt utrolig godt i natt ;)

Nå skal jeg og Hermine ha fri en hel uke :)

God lørdag!
 
Ja. Helt utrolig hvor tiden flyr..
Oi, har det snødd så mye?? Her er det mildt, og grått idag..
Deilig å være ferdig kan jeg tenke meg :)

K er på jobb, dro kl 6.... Så jeg er litt trøtt :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
God morgen :) 1 mnd til desember:D:D:D

Mye snø det har kommet oppi nor!;) moro for barn:D det kom litt snø/is sammen med regn her igår, og Emira var sååå glad:p


Jeg fikk sove idag, men hadde litt problemer med å sovne! Men ga meg ikke..haha SKULLE sove litt hvertfall og våkna 9:30 :)

Ikke noen planer idag egentlig:) vurderer å lage trolldeig senere som jentene kan styre med ;)
 
God morgen :) 1 mnd til desember:D:D:D

Mye snø det har kommet oppi nor!;) moro for barn:D det kom litt snø/is sammen med regn her igår, og Emira var sååå glad:p


Jeg fikk sove idag, men hadde litt problemer med å sovne! Men ga meg ikke..haha SKULLE sove litt hvertfall og våkna 9:30 :)

Ikke noen planer idag egentlig:) vurderer å lage trolldeig senere som jentene kan styre med ;)
Skal prøve å få til trolldeig vi og :-D

Kan man bruke konditorfarge?
 
Skal prøve å få til trolldeig vi og :-D

Kan man bruke konditorfarge?

Ja det kan man sikkert gjøre :) dem malet det sist selv.. men er jo en mulighet å bruke konditorfarger å sikkert :D
 
Blir nok heller trolldeig i morgen. ..
Sitter i kø hos viasat... utrolig lang tid :-( 30 min nå. Ingen tv. Blir snart gal!....

Hva Gjør dere?
 
Æsj så kjedelig med kø! Syns det ofte er bedre å chatte live om dem har det...
 
Jeg har akkurat handla og gitt Leoh mat :) skal snart begynne med middag ;) Liana sitter å ser på frost nå mens Emira leker:)
 
Oioi, da er november her allerede :eek: Hva skjedde?

Har snødd 15cm i natt, så idag skal vi ut i snøen og leke med akebrett :D

Er helt utrolig herlig å være fri fra den masteroppgaven :D Har sovet helt utrolig godt i natt ;)

Nå skal jeg og Hermine ha fri en hel uke :)

God lørdag!
Hipp hurra for deg som har levert oppgaven din!
LITT av en feiring å ta en ukes fri :D
Kos dere masse i snøen!
 
Hei og hå!
Jeg hadde en grei nattevakt, men den første natta er litt tung :p
Så jeg lå lenge ut på dagen i dag og fikk middag når jeg stod opp.
Nå er kaffen inntatt og jeg må jobbe litt med oppgave!
Ha en super helg alle sammen :D
 
Marian87: Så deilig og være ferdig med oppgave:D Gratulerer:)<3 Koselig du og Hermine skal være sammen i hel uke og bare kose dere<3<3<3

Lennypenny: Så kjedelig og sitte i telefonkø også såå lenge a gitt:eek::-/ Kom du igjennom til slutt?

Anita87: Herlig med en dag uten planer:) Fikk dere laga noen kule figurer i trolldeig?;)

FruH: Kan tenke meg det er tungt med nattevakt, må si du er imponerende:)
Deilig med kaffekos, håper du fikk jobba litt med oppgaven:)
 
Hey girls!

Idag har vi vært en tur på butikken og fikk panta 10 poser med flasker og levert inn bokser til gjenvinning:)
Ellers bare slappet av og vært inne med unga, har regnet i hele dag, ville heller hatt snø jeg altså;) Ellers så var det Halloween igår og vi alle kledde oss ut og sminka oss, gøy;) Vi spiste altfor mye godteri og chips, så selv unga sa stopp til slutt, men vi koste oss:D hehe..
Nå har vi fått besøk av en kompis og skal se en film:D Ha en fortsatt fin kveld, jenter:)
 
Hey girls!

Idag har vi vært en tur på butikken og fikk panta 10 poser med flasker og levert inn bokser til gjenvinning:)
Ellers bare slappet av og vært inne med unga, har regnet i hele dag, ville heller hatt snø jeg altså;) Ellers så var det Halloween igår og vi alle kledde oss ut og sminka oss, gøy;) Vi spiste altfor mye godteri og chips, så selv unga sa stopp til slutt, men vi koste oss:D hehe..
Nå har vi fått besøk av en kompis og skal se en film:D Ha en fortsatt fin kveld, jenter:)
Kos dere masse med besøk og film!
Heller snø enn kaldt og regn, ja :D
 
Hei og hå!
Jeg hadde en grei nattevakt, men den første natta er litt tung :p
Så jeg lå lenge ut på dagen i dag og fikk middag når jeg stod opp.
Nå er kaffen inntatt og jeg må jobbe litt med oppgave!
Ha en super helg alle sammen :D

Ha en fin kveld og natt :D
 
Marian87: Så deilig og være ferdig med oppgave:D Gratulerer:)<3 Koselig du og Hermine skal være sammen i hel uke og bare kose dere<3<3<3

Lennypenny: Så kjedelig og sitte i telefonkø også såå lenge a gitt:eek::-/ Kom du igjennom til slutt?

Anita87: Herlig med en dag uten planer:) Fikk dere laga noen kule figurer i trolldeig?;)

FruH: Kan tenke meg det er tungt med nattevakt, må si du er imponerende:)
Deilig med kaffekos, håper du fikk jobba litt med oppgaven:)

Hehe ble visst ikke trolldeig alikevel :p prøve det imårra :)
 
Hey girls!

Idag har vi vært en tur på butikken og fikk panta 10 poser med flasker og levert inn bokser til gjenvinning:)
Ellers bare slappet av og vært inne med unga, har regnet i hele dag, ville heller hatt snø jeg altså;) Ellers så var det Halloween igår og vi alle kledde oss ut og sminka oss, gøy;) Vi spiste altfor mye godteri og chips, så selv unga sa stopp til slutt, men vi koste oss:D hehe..
Nå har vi fått besøk av en kompis og skal se en film:D Ha en fortsatt fin kveld, jenter:)

Oj så mye flasker da :D ble vel litt penger det? :)

Høres ut som en fin halloween kveld da :D
 
Æsj så kjedelig med kø! Syns det ofte er bedre å chatte live om dem har det...
Var ikke chat der. Liker også det mye bedre.
La på etter 1 time. Sa jo bare : vi jobber raskt for at du skal få komme frem i køen.. eller noe... skjedde jo ingenting :-(
 
Mammatil: kom ikke igjennom. .. så jeg la bare på :p

Så gøy dere hadde halloween :-D Koste de seg alle 3? :)

Hvordan er det med alle dere? :-D
 
Var ikke chat der. Liker også det mye bedre.
La på etter 1 time. Sa jo bare : vi jobber raskt for at du skal få komme frem i køen.. eller noe... skjedde jo ingenting :-(

Antageligvis fler uten tv :p hehe.. rart de ikke har den ordningen at dem ringer tilbake om man har stått litt i kø!
 
Back
Topp