Teaterforestillinger i jula

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Pleier dere å ta med barna på forestilling i jula?
Husker jeg var med mormor og så Reisen til julestjernen.
Har også vært på Putti Plutti Plott med barna :)
Det er kjenpe koselig :D

Jeg har tatt med min Karamella på teater sånn innimellom, siden jeg driver aktivt med teater og jobber på kultursenter. I fjor så vi "juleskurken" I år skal vi se "jul med teskjekjerringa" men, i år skal hun stå på scenen å være mus :D Stolt mamma og 10 andre familiemedlemmer som skal sitte på 1.rad :D

mamma pleide å ta med meg på reisen til julestjernen i jula og alt annet resten av året. Husker jeg dro ned gjennomsnittsalderen veldig da jeg som 10 åring var å så på rocky horror picture show :P

Ååå jeg gleder meg såå mye til mini blir større og vi kan gå på juleforestilling:D da blir det garantert putti plutti pott:)

Vi pleier å gå å se noe hvert år. Har vært og sett Jul i blåfjell med jentene noen år før. I år skal vi se Nøtteknekkeren på Operaen :) 3. gangen jeg ser den, gleder meg veldig:blob5

Vi har ikke vært på noe enda da lillegutt har vært så liten. Men kanskje vi kunne begynt med det som en liten tradisjon fra i år av? :) Er så koselig med sånne juleforestillinger :)

dro alltid på putti plutti pott når vi vår små :D så koselig! gleder meg til nurket i magen blir større så vi kan gjør det samme!

Vi pleier å gå på putti plutti pott. Men i år kommer lillebror rundt den tiden . Så vi får se om vi finner på noe annet :)

Ja ikke på sånt stort teater enda - det tar vi når de er litt eldre. Men det er barne og ungdsomsteater både her i bor og i nabobyen som er veldig bra, vi ser alle deres forestillinger. Og i desember er det alltid juleforestilling med julebasar og kanefart og greier :)

Har ikke barn enda, men er å ser putti plutti pott hvert år :)

Har sett putti plutti pott, men har lyst å se noe annet i år men vet ikke helt hva enda.. Noen forslag? Jentene mine er 5 og straks 7 år :)

Ikke enda, håper å få gjort det til neste år da :)
Men nå så hadde nok ikke jenta mi hatt ro til det ;)
Også må jeg få undersøkt litt hvordan det er her, om vi skulle tatt oss en tur til familien i norge å sett noe der eller om de har noe fint her :)

Hadde tenkt å se reise til julestjernen men den ble ikke satt opp i år

Svigermor tar seg av den biten :D
I år skal de se tre nøtter til askepott ;)

Back
Topp