Ja, usj!!!:/
Alle i heimen hos deg er frisk nå eller?
Joda, helt til det dukket opp nok en forkjølelse i begynnelsen av uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, usj!!!:/
Alle i heimen hos deg er frisk nå eller?
Godt de er fine i formen heldigvisJoda, helt til det dukket opp nok en forkjølelse i begynnelsen av ukenmen bare snørr og litt hoste hos Leoh og Liana..heldigvis fine i formen
![]()
Godt de er fine i formen heldigvis![]()
Jeg er glad det bare er jeg som er syk her, og ikke resten. Oliver er i tipptopp form.
Jeg føler meg totalt ubrukelig som mor når jeg er syk. Ikke mye fart liksomJaja. han har nå andre enn meg...er vel bare mammaer som føler det
![]()
Nå er han hos farmor og leker med et søskenbarn og venninnen hennes![]()
Ja det funker så lenge formen dems er på topp
Får håpe de to andre slipper unna med sykdom da! Jeg liker ikke å ha mammarollen når jeg er sykhehe
Ja, sant det![]()
Håper virkelig detNei, det blir veldig slitsomt. Samtidiig føler jeg meg ubrukelig som mor, men ikke akkurat ens egen feil man er syk da
![]()
Nei er man syk, så er man syk! Hehe og da er jeg så glad for at jeg ikke et alenemor!
Føler meg elendig mamma for tida... ligger så mye og orker ikke masse aktivitet og styr... blir nesten kvalm av tanken. Heldigvis er jeg best form på morran... noe som passer vår familie best, for tida hvertfall... jeg orker få ungene klare og ut av huset for bhg og skole. gubben drar GRYtidlig og kommer hjem til litt før 4 så rekker å hente snuppa i bhg. Mye ellers innfinner jeg meg i horisontalen *urk*
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om Pilten ♡ ☆
Bra da... fortsatt god bedring [emoji254]Godt det fungerer på morgenen da![]()
Men ikke kjekt det der med å føle seg som en elendig mamma...
Heldigvis føler jeg meg en god del piggere i kveld enn i går![]()
Bra da... fortsatt god bedring [emoji254]
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om Pilten ♡ ☆
Det samme tenker jeg![]()
Men hva skjer om man er alenemor og ikke har familie? Så er man syk altså....Hva med barna?
Man må vel bare bite tennene sammen å gjøre det viktigste hvertfall..kansje? At man ikke har noe valg lissom![]()
Ja, det er vel gjerne sånn. Bare en tanke som slo megTenker på mye rart
Ligger ute bilde av ole brumm kaken forresten. I den kaketråden.
Ja,men en ting er jo influensa...men det finnes jo så mye verre...Kanskje barneklinikken? Alt jeg lurer på;DJa alt går vel når man ikke har noe valghehe
Oj da må jeg inn å se![]()
Ja,men en ting er jo influensa...men det finnes jo så mye verre...Kanskje barneklinikken? Alt jeg lurer på;D
Haha når jeg bare er forkjøla, så bryr jeg meg lite om at det finnes noe verre![]()
Må ha riktig god helg folkens!!
Hva er deres planer for helgen da?
Ungene skal på HalloVenn i ettermiddag, og gubben skal på oktoberfest(øl og pølsefest) på lørdagskvelden
på søndags eftan skal jeg muligens på ei Minnestund gjennom LUB om formen sier ok.