Gift ved første blikk

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som har sett dette på TVNorge?? Går vel egentlig på onsdagene, men sender reprise nå. Så reprisen for 14. dager siden tror jeg det var og ser nå.....

Litt spesielt spørr du meg..... ;)

Har sett litt på det, syns det er litt gøy jeg da :-)

Det er noe av det kleineste jeg har sett. Jeg så hele første episoden...eller så og så, det ble mye titting mellom fingrene. Det var flaut!
Og de gifta seg jo helt på ekte...whatt da fakk...?

Kikker litt sånn innimellom her, venter på samboer som skal komme hjem. Og har oppdatert Macen min..... Livredd for at noe skulle forsvinne, ikke heilt kontroll på hva jeg gjorde.... Men ser ut som alt er her :-)

skikkelig kleint egentlig ja, blir liksom flau på deres vegne.... Men samtidig så nysgjerrig at jeg lurer på om det holder for noen av dem..... ;)

Skal ikke dømme det før jeg ser det, men synes det er skammelig dersom det er ekte ekteskap. Greit nok med blinddate osv, men ekteskap er å dra det litt langt?

De er gift på ekte ja! Synes det er litt spennende jeg, ser jo ut som de virkelig har truffet blink på i alle fall to :)

Har bare sett en halv episode, men de blir bare "gift" i 4 uker, sermonien og alt som følger med er etter boka, men den eneste bindende kontrakten de skriver under på er nok den fra tv/produksjonsselskapet :p
Så kan de gjøre som de vil etter de 4 ukene i "ekteskap". Går de fra hverandre har de ikke noe ekte skilsmisse i bagasjen altså :p

Da ser jeg ikke helt vitsen...

Jeg har oppfattet det som at de blir gift på ekte. Fordi det nettopp da er mer bindende, og de må legge mer arbeid i å få det til å fungere.
Tror det er eksperimentet som varer i fire uker etter bryllupet. De sier jo at dersom det da ikke fungerer, vil de bli skilt..

Det at de blir gift på ekte er jo akkuratt det programmet har fått massiv kritikk for. Og de sier at de blir skilt etter fire uker om det ikke fungerer. Så tror de blir gift på ekte.

Etter litt research ser jeg nå at jeg har blitt lurt av et leserinnlegg :o en artikkel i VG sier at de faktisk gifter seg på ordentlig! Jeg legger meg langflat og sletter de misvisende innleggene mine :oops:

Fort gjort :D

Uten å ha sett programmet, misliker jeg det av prinsipp. Jeg syns ekteskap er verdt mer enn som så!

sett på noen ganger :D ikke så ille som jeg trodde det skulle være men aldri i livet om jeg ville vært med på noe sånt selv:p

Back
Topp