Onsdag 29. oktober

Hjelper godt på å slippe å bekymre meg for barnevakt og jobb i tillegg til sykdommen hans, så lettelsen er stor nå som jeg fikk sykemelding! Og tror ikke jeg hade fikset å gå på jobb så underernært på søvn som jeg allerede er. Asle sin lur midt på dagen er mitt halmstrå!
Heller en unge full av pepp enn oppkast! Han hostet jo til han spydde her før helgen :eek::eek:
Helt enig! Derfor vi også gir efedrin ved behov!

Bra du iallfall får hvilt deg litt innimellom! Kanskje du kan levere han litt til bestemor så du får et par timer ekstra hvile en ettermiddag?
 
Jeg må bare spørre..

Er det ikke sånn at dem med astma skal holde seg unna ibux? Pappa må det hvertfall. Fordi det er et stoff i ibuxen han ikke tåler, og da pga astmaen.. og han sa at det er sånn for de fleste eller veldig mange?? Er det kansje veldig forskjellig fra person til person? :)
Jeg aner ikke :confused:

Legen min har iallfall aldri sagt noe.
 
Helt enig! Derfor vi også gir efedrin ved behov!

Bra du iallfall får hvilt deg litt innimellom! Kanskje du kan levere han litt til bestemor så du får et par timer ekstra hvile en ettermiddag?

Mormor og oldemor stiller opp her ved behov, men siden oldemor snart runder 80 og de har gikt begge to + litt annet knask, liker jeg å hanskes med ting selv i den grad det er mulig.
 
Jeg må bare spørre..

Er det ikke sånn at dem med astma skal holde seg unna ibux? Pappa må det hvertfall. Fordi det er et stoff i ibuxen han ikke tåler, og da pga astmaen.. og han sa at det er sånn for de fleste eller veldig mange?? Er det kansje veldig forskjellig fra person til person? :)
Det kan stemme det. Min søster blir tett av ibux.
Men kanskje det kommer an på hva slags astma man har?
For Eskil blir ikke tett av ibux, det fungerer veldig godt på han. Paracet blir han helt tullete av :p
Barneastma/ infeksjonsutløst astma er kanskje litt anderledes enn kronisk astma hos voksne.
 
Hjelper godt på å slippe å bekymre meg for barnevakt og jobb i tillegg til sykdommen hans, så lettelsen er stor nå som jeg fikk sykemelding! Og tror ikke jeg hade fikset å gå på jobb så underernært på søvn som jeg allerede er. Asle sin lur midt på dagen er mitt halmstrå!
Heller en unge full av pepp enn oppkast! Han hostet jo til han spydde her før helgen :eek::eek:
Eskil må nesten få kastet opp alt slimet han. Ekkelt å se han slik, men han har veldig masse slim som skal opp :(
 
Skjønner godt at du kjører på med penecillin! Asle hadde 39,2 i feber på det høyeste på fredag, var feberfri lørdag og søndag, før han var litt opp og ned i temperatur mandag og tirsdag, men da bare såvidt oppe i 38,5. I dag er han feberfri igjen :)
Håper E kommer seg raskt nå som han får medisiner! Syke barn er ikke no kjekt! :(
Litt typisk at det kommer og går også!
E har vært fin på morgene men blitt værre igjen utover dagen og kvelden. Men da han våknet med 39,5 i går syntes jeg det var på tide med legebesøk :p
God bedring til Asle og!!
 
Han er en underlig, liten skrue ;) må være etter faren! ;):p
Kaka var kjempefin, men det viktigste er tross alt at den smaker godt, og den så nammenamm ut! :D

Haha så han sitter å ler av bloddråpene han også? :p neida.. Haha ja sånne ting arver dem etter pappaene ;) kun de gode og fine tingene fra mor :D:p

Ja det aller viktigste er smaken :) og jeg brukte en glasur som jeg syns er kjempe god..og tror de fleste var enige :D
 
Så gøy med høstfest :)
Det er så godt å vite at de små trives i barnehagen!
Må tilstå jeg har mine samvittighetskvaler når Asle må være der full dag hele uken, men det gjør det lettere når jeg vet at han trives og har det bra:):)

Ja det er nok verre for oss mødre enn for ungene :p hehe.. ofte jeg har skulle hente dem tidlig, sånn etter lunsj. Men da får jeg dem omtrent ikke med meg hjem eller så får jeg kjeft :p så dem vil ha "lange" dager selv :p;)
 
Jeg aner ikke :confused:

Legen min har iallfall aldri sagt noe.

Ikke jeg heller..Derfor jeg måtte spørre ;) kansje det er mest vanlig for voksne/gamlinger? :p ikke peiling:) husker bare han sa det når han så på smertestillende på apoteket;)
 
Det kan stemme det. Min søster blir tett av ibux.
Men kanskje det kommer an på hva slags astma man har?
For Eskil blir ikke tett av ibux, det fungerer veldig godt på han. Paracet blir han helt tullete av :p
Barneastma/ infeksjonsutløst astma er kanskje litt anderledes enn kronisk astma hos voksne.

Ja det kommer nok kansje an på både type astma og på alder ;) det var vel kansje noe sånt som at astmaen kan bli forverret for noen, ved ibux! Og det blir det hos pappa ;)

Men så lenge det funker på Eskil, og også bedre enn paracet. Så er det vel ikke noe å tenke på :D
 
Ja det kommer nok kansje an på både type astma og på alder ;) det var vel kansje noe sånt som at astmaen kan bli forverret for noen, ved ibux! Og det blir det hos pappa ;)

Men så lenge det funker på Eskil, og også bedre enn paracet. Så er det vel ikke noe å tenke på :D
Vi har ikke sett noen som helst sammenheng her hvertfall :)
 
Back
Topp