mammatilgutt
Elsker forumet
Helt enig i at en gang er greit, men to er ikke greit.. og dette er jo faktisk andre gang og det er såpass at man virkelig ser hver eneste tann merke så godt at e kjente at e ble så sinna at e ville ringe med engang selvom kl var 19.00 :/ og ja sant at vi betaler faktisk for at de passer på det kjæreste man har i livet! Men skjønner å at det er ikke bare bare å få med seg alt for har jobbet i bhg før, men når ting gjentar seg blir e irritert... men å slenge den komentaren for at en vott ble borte var vel litt drøy? :SJeg er ikke så veldig populær blant de ansatte i bhg, men du kan da få min mening. En gang kan alt skje, men to er ikke greit! Forstår at slikt skjer i bhg, men det eneste jeg krever er at de vet om det og forteller meg det da jeg henter. Nå skal jeg skrive en setning som en gang (før jeg fikk barn) ble sagt til meg (da jeg jobbet i bhg) :
"Vi betaler faktisk for en tjeneste!"
De passer på ditt barn, din skatt, da er det ikke for mye å kreve at de får med seg det som skjer og videreformidler dette. Har altså aldri sagt denne setningen selv, for den er veldig sårende, men jeg tok den til meg for det er jo sant... Til mitt forsvar så var det snakk om votter som var borte da jeg fikk denne slengt i ansiktet, ikke noe slikt som dette.