Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var jo nydelig!
Ja du har god tid endaTakk, tror den blir bra! Får bare ikke strikket nok. Hadde håpet å bli ferdig denne uka, men er lenge til jul da.
Strikker den i størrelse 1 år, så håper den holder til 1 års dagen også.
Kjempesøt, hvor kjøpte du den?Vis vedlegget 84330kjøpte dette idag på tilbud til 75krikke sikkert hun har det på julaften men kan isåfall ha det en av de andre juledagene
![]()
HMKjempesøt, hvor kjøpte du den?
Blir sikkert så fintHMtenkte hun kunne ha en hvit cardigan og hvit strømpebukse til
![]()
Ja vi må også begynne å bruke smykkeneBlir sikkert så fintVi skal sikkert i flere selskaper vi også, og så er det jo nyttårsaften så da kan vi ha mange kjoler hehe. Og kanskje vi får brukt noen av smykkene hun fikk til navnefesten også
![]()
Her skal hun legge seg kl 19 som vanligog litt avhengig av hvilken kjole vi så kommer hun nok til å spise i body
Vil jo ikke søle på kjolen.

KjempefinMannen kjøpte denne i Barcelona på jobbreise, og den er helt nydelig. Bildet får ikke frem hvor fin den er, skikkelig deilig kvalitet på den. Også er mønsteret mer rødt. Tenkte å ha flettestrømpebukse og hvit body med blondekrage til. Kommer til å se ut som en liten fjøsnisse <3 skal bruke den på julekortet også, men da får hun nisselue på
Vis vedlegget 85449
Hun kommer til å bli nydelig!Her er kjolen jeg har skrevet om
Vis vedlegget 85697
Vis vedlegget 85698
Er til og med hjemmelagede knapper
Vis vedlegget 85699
Tenkte å ha rød body og rød strømpebukse. Tror dere det blir fint? Blir julete hvertfall![]()
Åh, så fin! Ønsker meg sånn en strikkekjole. Kanskje jeg får se på epla.Her er kjolen jeg har skrevet om
Vis vedlegget 85697
Vis vedlegget 85698
Er til og med hjemmelagede knapper
Vis vedlegget 85699
Tenkte å ha rød body og rød strømpebukse. Tror dere det blir fint? Blir julete hvertfall![]()