Innsett i november?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Vi har nettopp hatt tredje fryseforsøk, uten hell. Skal sitte inn to stk i neste måned. Siste vi har på frys.. Lurer på om det er håp.

Noen andre som skal sitte inn i november? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Forhåpentligvis skal vi :D fersk forsøk på oss da, vårt aller første så nervene er i høyspenn!!

Masse lykke til til dere!!:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Forhåpentligvis skal vi :D fersk forsøk på oss da, vårt aller første så nervene er i høyspenn!!

:-) spennende! Håper det klaffer for dere :)!! Spennede tid!
Vi har en sønn på 1 år , og han fikk vi på vårt aller første forsøk, ferskforsøket :-)

:-) spennende! Håper det klaffer for dere :)!! Spennede tid!
Vi har en sønn på 1 år , og han fikk vi på vårt aller første forsøk, ferskforsøket :-)

Vi skal igang igjen ved neste syklus, da blir det innsett av fryseegg :) Såfremt mensen kommer når den skal da! Og da blir det innsett i mndskifte ca... sååå eg bare sier ja til ditt innlegg om innsett i november enn så lenge ;)

Synd at det ikke gikk for dere heller dette 3 fryseforsøket :( Krysser fingre for full klaff ved neste innsett :D

Blir nok innsett i slutten av november her også, ferskførsøk nr2... Skal stå på kort regime, venter mens om to uker :)

Ja! Uttak mandag ser det ut til, så dersom det blir noko å sette inn denne gongen blir det innsett 5. nov :) kjekt at vi er fleire! Fingers crossed :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja! Kommer fra UL nå, og skal ha uttak på mandag, innsett mest sannsynlig på onsdag:)

Alle gode ting er 3!

Innsett av fryseegg i november, ja! Første prøverørsforsøk. Har prøvd med inseminasjon i naturlig syklus tre ganger uten hell. Fikk ikke sette inn ferskt etter uttak pga fare for overstimulering. Nå har vi vært så tålmodige som bare dere her inne aner hva betyr. Så det blir fint om det går veien :) fingrene krysses for alle og enhver!

Jeg har lang protokoll og er satt opp på uttak i uke 47, men regner med det blir uke 48 siden jeg ikke skal på ul på 20.nov (torsdag uke 47) :) Hurra for at forsøket endelig er i gang! :-)

Jeg skal også ha innsett i november. Skal sette ovitrelle på mandag. Uttak onsdag 5.11.

Har en icsigutt fra før. Han har nå rukket å bli 5 1/2 år. Dette er vårt tredje og siste søskenforsøk. Usikker på hva vi gjør om det ikke går denne gang..

Jeg har nok ikke innsett før desember... men henger no bare litt her inne enn så lenge :D

Uttak overstått her. Fleire av dykk som er i gang eller har nært forestående forsøk?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk satt inn 2 egg på onsdag:) går to spennende uker i møte:)

Back
Topp