Ja, det kan man si!Seier kan medføre slikt. Visstnok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan man si!Seier kan medføre slikt. Visstnok.
Beklager hvordan jeg formulerte meg fordi jeg mente egentlig ikke tilfeldigVår var, som mer vanlig for oss, langtidsplanlagt, og slett ikke et tilfeldig "oi da, seier, let's have fun" greie, nei
Har Bodø scoret?Ser dårlig ut her, etter flere gode forsøk ble det..... meget dårlig steming i huset, Brann under streken og vi snakker nedrykk.
Beklager hvordan jeg formulerte meg fordi jeg mente egentlig ikke tilfeldigMen endelig kom han til dere ♡
Har Bodø scoret?
Doh da har jeg sikkert detti ned igjenDet har kommet en ny oppdatering etter denne![]()
Ånei ...
Det er braDet var jo tilfeldig art han kom akkruat den mnd, så jeg forsto hva du mente.
Ble du ferdig?6 sider siden sist ja, straffer seg å lage armebånd til poden skjønner jeg.
Det er braKanskje mannen fikk super svømmere etter seieren
![]()
Stakkars Sara![]()
Du er effektiv.!16 innlegg allerede, bedre enn ingen![]()
Hva er målet ditt i kveld?Fått unna 40 innlegg hittil, virker ikke så mye når man skravler![]()
Hvordan var sesongen med lillesøster da? Man kan vike fra mønsteretI så fall kan jeg glemme 2015-baby om det er sånn det henger sammen, 2014-sesongen har vært og er elendig
Det vil jeg tro6 sider siden sist ja, straffer seg å lage armebånd til poden skjønner jeg.