Søndag ☆

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen..
Klokken er stilt, så da våknet de ny tid 6.30.
Fornøyd med det :)
Vi har sovet helt siden 21.30 igår. Tom Mina :)

Idag kommer kusinen min og datteren. . Blir hyggelig :)

Anita: håper hun har fått babyen nå.. sikkert utslitt :-(
 
God morgen! Her stod vi opp ny tid kl 05:00! :eek: arg.

Mannen er på jobb hele helga, så jeg hadde heldigvis lagt meg tidlig igår.

Idag skal vi en tur i skogen, og en tur til oldemor. :) får vel lage litt frokost snart.. Kaffen er allerede drukket opp!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
God morgen! Her stod vi opp ny tid kl 05:00! :eek: arg.

Mannen er på jobb hele helga, så jeg hadde heldigvis lagt meg tidlig igår.

Idag skal vi en tur i skogen, og en tur til oldemor. :) får vel lage litt frokost snart.. Kaffen er allerede drukket opp!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tidlig!
Men godt du la deg tidlig :)
Tur i skogen hørtes veldig koselig ut!
 
God morgen!
Min tur til å sløve i sengen og jeg våknet 8.30 og fikk ikke sove mer :)
Fått kaffe på sengen og skal snart stå opp. Det blåser veldig ute. Jeg angrer på at vi ikke har fått ned trampolina enda!!!
Må gjøre det i dag.
Mannen og T skal i svømmehallen, jeg blir hjemme med minsten som heldigvis er i bedre form.
Ha en fin søndag!
 
God morgen! Her stod vi opp ny tid kl 05:00! :eek: arg.

Mannen er på jobb hele helga, så jeg hadde heldigvis lagt meg tidlig igår.

Idag skal vi en tur i skogen, og en tur til oldemor. :) får vel lage litt frokost snart.. Kaffen er allerede drukket opp!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Klokka ble 05.20 her idag :eek: Tidlig nok kan man si!

Så koselig med skogstur og oldemorbesøk :)
 
Vi har hatt besøk og det var superhyggelig :)
Khalid lagde hjemmelaget kyllingsuppe, med hvitløksbrød og loff med smør :)
Gikk oss en tur og har hatt det fint :)

Hva gjør dere på? Stille her idag. ..
 
God morgen!
Min tur til å sløve i sengen og jeg våknet 8.30 og fikk ikke sove mer :)
Fått kaffe på sengen og skal snart stå opp. Det blåser veldig ute. Jeg angrer på at vi ikke har fått ned trampolina enda!!!
Må gjøre det i dag.
Mannen og T skal i svømmehallen, jeg blir hjemme med minsten som heldigvis er i bedre form.
Ha en fin søndag!
Fikk dere tatt ned trampolinen?
 
Skal visst være med på One direction VIP med lillesøsteren min i juni.. haha. Jeg og alle 14-issene :) :) :)
 
Da var det kveld i stua her. Lillebror sovnet en stund før kl 19 og T legges nå.
Vi ordnet eget lånekort på biblioteket i går og lånte Heksene-boken, så den skulle de begynne å lese på nå :)
Klesvask er hengt opp og resten av trampolina ryddet vekk/ stuet vekk inn i boden frem til vi får ryddet den litt bedre.
Jeg er skikkelig snopesyk i dag :eek: Har ingenting jeg kan spise heller, utrolig dårlig planlagt!
 
Da var det kveld i stua her. Lillebror sovnet en stund før kl 19 og T legges nå.
Vi ordnet eget lånekort på biblioteket i går og lånte Heksene-boken, så den skulle de begynne å lese på nå :)
Klesvask er hengt opp og resten av trampolina ryddet vekk/ stuet vekk inn i boden frem til vi får ryddet den litt bedre.
Jeg er skikkelig snopesyk i dag :eek: Har ingenting jeg kan spise heller, utrolig dårlig planlagt!
Deilig at han sovnet raskt. Samme her. 18.45 :)

Heksene er gøy. Husker godt filmen ;-)

Godis er alltid digg.. synd du ikke har noe. ..
 
Anita : Hvordan gikk det med dama til broren til L? Håper virkelig hun har født nå :-D
 
Lennypenny: så bra at ungene sov såpass godt og lenge til tross for ny tid! :D
Du kommer til å høre en del hyling på den konserten! :p
Babyen kom i natt ca kl 2:30 :D liten gutt som har fått navnet Arian <3 så hun holdt på i nesten 1 døgn tror jeg :(


FlaksiMummy: tidlig på'n hos dere å! Leoh våkna 4:30 ny tid:eek: men fikk han til å sove til 6 :p altfor tidlig det å!


Fru H: du fristet meg veldig med å få servert kaffe på sengen!:p hehe.. godt E er i bedre form :D
 
God kveld :D

Vært opptatt hele dagen idag :) sto opp i 10-tiden mens sambo sto opp kl 6! Leoh våknet først kl 4:30:eek:

Fikk besøk av to av brødrene til sambo :) var kjempe koselig! Han ene har jeg ikke sett siden jeg gikk gravid med Liana:eek: og ungene digget han! Til og med Leoh som er så skeptisk lot han ta han opp på fanget ganske raskt :D

Besøket er dratt og jentene sover søtt :) Leoh derimot ville ikke sove enda! Merkelig liten fyr:p vært våken siden kl 13:30..
 
Lennypenny: så bra at ungene sov såpass godt og lenge til tross for ny tid! :D
Du kommer til å høre en del hyling på den konserten! :p
Babyen kom i natt ca kl 2:30 :D liten gutt som har fått navnet Arian <3 så hun holdt på i nesten 1 døgn tror jeg :(


FlaksiMummy: tidlig på'n hos dere å! Leoh våkna 4:30 ny tid:eek: men fikk han til å sove til 6 :p altfor tidlig det å!


Fru H: du fristet meg veldig med å få servert kaffe på sengen!:p hehe.. godt E er i bedre form :D
Han var ikke helt frisk, desverre, ble dårlig igjen i kveld. Så det blir minst en dag til hjemme før barnehage! :)
 
Hallo :)

Vi har hatt en skikkelig rolig hjemmedag. Hermine og jeg har vært på lekeplassen...mens mannen leste korrektur på oppgaven for meg :p :)

Så har vi lekt masse masse inne, i flere timer. Lekt frisør og greier :p

Har pakka vekk en hel blå Ikea bag med leker som ikke er i bruk :eek: Helt vilt hvor mye leker vi har til ett barn! Har heldigvis arva det meste, så det går tilbake på loftet til mamma ;)

Etter middag var Hermine og pappan ute i mørket (kl 17) og skifta til piggdegg på pappans sykkel. Stor stas å få ha på hodelykt og reflexvest ;)

Nå er det sofa, pepsi max og bacongull :D
 
Back
Topp