Tilbudstipsetråden

Nå i disse juletider fant jeg denne på fotokalendere. Vet ikke om dere bruker Groupon. Jeg bruker det mye.

1 for 39.
3 for 99.
5 for 139.

Frakta er 6 pund.

Nå i disse juletider fant jeg denne på fotokalendere. Vet ikke om dere bruker Groupon. Jeg bruker det mye.

1 for 39.
3 for 99.
5 for 139.

Frakta er 6 pund.
Groupon er genialt. Enten kjøper jeg ting der, eller så finner jeg det samme på ebay enda billigere.. ;)

Groupon er genialt. Enten kjøper jeg ting der, eller så finner jeg det samme på ebay enda billigere.. ;)

Hehe, det gjør jeg og. Men fotokalenderene kunne vel ikke blitt billigere :D Så dem hadde noen ullsokker der. Dem har jeg kjøpt myyyye billigere på ebay :)

1 for 39.
3 for 99.
5 for 139.

Frakta er 6 pund.

Det skal sjekkes ut. Takk for tips. :)

Vitus apotek har fast lavpris (5 for 100) på babyprpdukter som våtservietter og papirkluter :)

Hva er det for noe?
Groupon er det samme som Let's Deal, som reklamerer på tv. Du får tilsendt tilbud med sterkt rabatterte priser, veldig greit. Har fått tak i mange julegaver der. :)

Groupon er det samme som Let's Deal, som reklamerer på tv. Du får tilsendt tilbud med sterkt rabatterte priser, veldig greit. Har fått tak i mange julegaver der. :)
Takk for svar :) Aldri hørt om Let's deal heller, men burde kanskje sjekke det ut :)

Takk for svar :) Aldri hørt om Let's deal heller, men burde kanskje sjekke det ut :)
Det skader ikke, det er en del greie ting de har der. Mye ræl og, men det scroller jeg glatt forbi.

Fant ut i dag at Kiwi har papirkluter. 18 kr. 2 kr billigere enn de på apoteket. Der er det 5 for 100. Da kan det handles med resten av handelen.

20% på Guttelus - rabattkode: Facebook

Lindex har halv pris av rød pris denne uken.

Back
Topp