Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har pumpet masse. Mest for å øke mengden, altså pumpe ut evt. restemelk etter amming, og i forrige ammeperioder for å lette på trykket hvis d hendte seg at ungene sov mye lenger enn puppene villeMed nr 2. måtte jeg pumpe en gang på natten fordi hun sov 8 timer i et strekk hver natt.
OkeiJeg pumper hver 3-4 time døgnet rundt. Lillegutt tar ikke puppen. Har bare fått det til noen ganger, og jeg vil få til ammingen så da må jeg pumpe for å opprettholde produksjonen også gis melka på flaske. Utrolig kjedelig når jeg ikke får det til, men øvelse gjør vel mester![]()
Tror jeg må begynne å fryse ned litt og, for her vil hu mor se hobbiten når den kommerJeg må pumpe for å ha i tilfelle et migreneanfall. Da kan jeg ikke amme på 12 timer pga medisinen. Så nå har jeg hamstra inn aventbeholdere som kan fryses og pumper litt etter ammingKjekt å ha ved barnevakt etterhvert også, jeg skal se Hobbiten på kino nemlig!!
![]()
Ååh Hunger Games! Den siste boka var bare... også deler de den i to! Og jeg kommer til å gråte! Og og og!!Pumper av og til hvis han sovner før jeg får bytta pupp![]()
Her sender de både Hunger Games og Hobbiten som babykino, gleder meg![]()
Ååh Hunger Games! Den siste boka var bare... også deler de den i to! Og jeg kommer til å gråte! Og og og!!
Jeg har pumpet en gang. Prøver en metode med intervallamming for å senke (!) melkeproduksjonen. Metoden startes med å tømme begge bryst. Sliter med at snuppa får vondt i magen, sannsynligvis pga overproduksjon av melk. Det flommer ut og hun får i seg mye luft og sliter med å svelge unna melka.
Lurer på om det er samme her. Skal ringe helsesøster på mandag. Aner ikke hva intervallamming er da.