Hvordan gikk det med de små i natt? Hadde dere forskyvet leggetiden på forhånd? Funket det? Her ble han lagt til vanlig tid, men stilte sin indre klokke selv og sov en time lengre slik at vi kunne stå opp klokken 6 som vanlig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Veldig positivt overrasketHvordan gikk det med de små i natt? Hadde dere forskyvet leggetiden på forhånd? Funket det? Her ble han lagt til vanlig tid, men stilte sin indre klokke selv og sov en time lengre slik at vi kunne stå opp klokken 6 som vanlig![]()
Ugh, 4 var litt i tidligste lagetFrøkna våknet kl 4 :-/ så etter litt arbeid sovnet hun igjen nærmere 05.30. Våknet igjen 06.30![]()
Samme her! Veldig positivt overrasket![]()
Gikk supert!sov fra 19.15 til 07
![]()
Så deilig daGikk veldig fintjeg la henne en halvtime senere, altså halv 8. Våkna nå
![]()
Måtte drøye det lengst mulig med mat, hun skal jo ikke ha mat på natten.Ugh, 4 var litt i tidligste lagetvåknet da her også, men fikk en liten flaske så sovna han igjen
![]()
Har samme erfaringen herDæven. Jeg la henne 1930 igjen. Og hun sov til 0445. Fikk flaske men ville opp 0515 eller noe. Er tydeligvis umulig å forskyve leggetida. Hun våkner nesten tidligere når jeg legger senere.
UffDæven. Jeg la henne 1930 igjen. Og hun sov til 0445. Fikk flaske men ville opp 0515 eller noe. Er tydeligvis umulig å forskyve leggetida. Hun våkner nesten tidligere når jeg legger senere.
Ufftypisk det! Ja noen er jo slik at de våkner til samme tid uansett
![]()
Har samme erfaringen her![]()
Nei, her sover han heller ikke noe lengre om han er lengre oppe, og har ofte hendt at han våkner enda tidligere. Heldigvis slo han til og sov en time lengre i nattEr litt forvirret. Men hun sov ikke noe lengre enn vanlig. Hadde vi ikke skrudd klokka så hadde hun våknet kl 05 og sov videre til 0615. Samme som vanlig. Så det er ikke så galt. Men så skrur man klokka en time tilbake. Omg.