Fredag 24.oktober

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God fredag :)

Idag er min bestefar 90 år :D Skulle så gjerne reist i selskap, men det er så dyrt å reise så langt nord i Finnmark.

Vi skal på foreldresamtale i bhg kl 09.30, så idag har vi en rolig morgen :) Deilig! Barne-tv, frokost og kaffe nå.

Ha en fin dag!
 
God fredag :)

Idag er min bestefar 90 år :D Skulle så gjerne reist i selskap, men det er så dyrt å reise så langt nord i Finnmark.

Vi skal på foreldresamtale i bhg kl 09.30, så idag har vi en rolig morgen :) Deilig! Barne-tv, frokost og kaffe nå.

Ha en fin dag!
Gratulere så mye med din bestefar :)

Her er det andre morgenen på rad vi starter foran tv-en ;)
Fortsatt mørkt ute og T har så vanskelig for å stå opp om dagen. TV som premie funket :D
Snøen har regnet bort, så ungene var litt skuffet..
Heller snø enn masse regn som nå, det er jeg enig med dem i!
Minsten og jeg har fri i dag og vi skal bare ta det med ro egentlig, før vi skal hente T 13.15!
 
Morn!
M: Gratulerer til jubilanten! Ikke værst å bli 90 altså.:) Trasig at det er så dyrt å reise. I går så jeg en filmsnutt på fb om ungdomspolitikeren som argumenterte for Norlandsbanen. Har du sett den? :D
Kos dere hjemme før foreldresamtalen.

T: Godt med late morgener. Enig med T - det er vanskelig å stå opp når det er mørkt!
Kos deg hjemme med minsten i dag.

Mannen forsov seg i dag, så han lurte på om jeg kunne kjøre Jen i bhg. Greit for meg - IKKE greit for vesla! "Nænni pappa øle bil eh banehagen", så da sitter jeg her da.:p Skal fyre litt i ovnen, trakte kaffe og spise frokost før forelesninga nå.
Ønsker dere en faaaantastisk dag!!:)
 
Morn!
M: Gratulerer til jubilanten! Ikke værst å bli 90 altså.:) Trasig at det er så dyrt å reise. I går så jeg en filmsnutt på fb om ungdomspolitikeren som argumenterte for Norlandsbanen. Har du sett den? :D
Kos dere hjemme før foreldresamtalen.

T: Godt med late morgener. Enig med T - det er vanskelig å stå opp når det er mørkt!
Kos deg hjemme med minsten i dag.

Mannen forsov seg i dag, så han lurte på om jeg kunne kjøre Jen i bhg. Greit for meg - IKKE greit for vesla! "Nænni pappa øle bil eh banehagen", så da sitter jeg her da.:p Skal fyre litt i ovnen, trakte kaffe og spise frokost før forelesninga nå.
Ønsker dere en faaaantastisk dag!!:)
Hehe, måtte mannen kjøre henne likevel da? :)
 
Morn!
M: Gratulerer til jubilanten! Ikke værst å bli 90 altså.:) Trasig at det er så dyrt å reise. I går så jeg en filmsnutt på fb om ungdomspolitikeren som argumenterte for Norlandsbanen. Har du sett den? :D
Kos dere hjemme før foreldresamtalen.

T: Godt med late morgener. Enig med T - det er vanskelig å stå opp når det er mørkt!
Kos deg hjemme med minsten i dag.

Mannen forsov seg i dag, så han lurte på om jeg kunne kjøre Jen i bhg. Greit for meg - IKKE greit for vesla! "Nænni pappa øle bil eh banehagen", så da sitter jeg her da.:p Skal fyre litt i ovnen, trakte kaffe og spise frokost før forelesninga nå.
Ønsker dere en faaaantastisk dag!!:)
Haha, så morsom Jenny er :D Viktig med rutiner! ;)

Den Norlandsbanen tror jeg ikke ville hjulpet oss mye...tror den ville stoppet et sted i Midt-Troms likevel? :p

Kos deg med forelesning!
 
Gratulere så mye med din bestefar :)

Her er det andre morgenen på rad vi starter foran tv-en ;)
Fortsatt mørkt ute og T har så vanskelig for å stå opp om dagen. TV som premie funket :D
Snøen har regnet bort, så ungene var litt skuffet..
Heller snø enn masse regn som nå, det er jeg enig med dem i!
Minsten og jeg har fri i dag og vi skal bare ta det med ro egentlig, før vi skal hente T 13.15!
Kjekt å ha en motivator for å komme seg opp om morgenen ja ;)

Mildvær her nå, legger bort vinterdressen igjen nå da :p


Kos dere med fri :)
 
Kjekt å ha en motivator for å komme seg opp om morgenen ja ;)

Mildvær her nå, legger bort vinterdressen igjen nå da :p


Kos dere med fri :)
Ja han spratt ganske kjapt ut av sengen når jeg foreslo tv :-o
Men ble gretten når vi skulle skru av, så da må vi revurdere!
Han skjønner nok ganske kjapt at hab ikke får lov til tv noen morgener om han blir sur når vi må avslutte..!
 
Ja han spratt ganske kjapt ut av sengen når jeg foreslo tv :-o
Men ble gretten når vi skulle skru av, så da må vi revurdere!
Han skjønner nok ganske kjapt at hab ikke får lov til tv noen morgener om han blir sur når vi må avslutte..!
Ja, han gjør nok det.

Søstra mi brukte tv en periode på eldstegutten for at han skulle være raskere på badet om morran...det endte med at han sto tidligere og tidligere opp for å se mest mulig tv før skolen :p Hun måtte til slutt sette en grense på ingen tv før kl 07! :D
 
Ja, han gjør nok det.

Søstra mi brukte tv en periode på eldstegutten for at han skulle være raskere på badet om morran...det endte med at han sto tidligere og tidligere opp for å se mest mulig tv før skolen :p Hun måtte til slutt sette en grense på ingen tv før kl 07! :D
Oida! Ingen fare med det her tror jeg. Tidlig nok for han å dra seg ut av sengen 7-7.10!
Men om morgenen vår blir litt mer effektiv kan vi gjerne se 20 minutter tv noen morgener altså.
 
Haha, så morsom Jenny er :D Viktig med rutiner! ;)

Den Norlandsbanen tror jeg ikke ville hjulpet oss mye...tror den ville stoppet et sted i Midt-Troms likevel? :p

Kos deg med forelesning!
Veldig viktig med rutiner. Og den vi har nå fungerer så bra!:) Jeg unner dem de ekstra minuttene sammen da, selv om det er lit stusselig at lillejenta mi IKKE vil at jeg skal levere henne.. Hehe!:p

Ooja, trodde den var tenkt å gå lengre opp.:p Men tanken var god!
 
God fredag :)

Idag er min bestefar 90 år :D Skulle så gjerne reist i selskap, men det er så dyrt å reise så langt nord i Finnmark.

Vi skal på foreldresamtale i bhg kl 09.30, så idag har vi en rolig morgen :) Deilig! Barne-tv, frokost og kaffe nå.

Ha en fin dag!

Så stas med en bestefar på 90 år:D
Det er det ikke alle som blir;) Kan godt forstå du gjerne ville deltatt i en såpass stor feiring, men er langt unna og dyrt:(

Så spennende med foreldresamtale:) Hermine er så flink så. Har dere bestemt dere for om dere skal bytte bhge? Herlig med en rolig morgen, sånt liker vi;) Velfortjent, Marianne:)

Ha en fin dag, dere og:)
 
Gratulere så mye med din bestefar :)

Her er det andre morgenen på rad vi starter foran tv-en ;)
Fortsatt mørkt ute og T har så vanskelig for å stå opp om dagen. TV som premie funket :D
Snøen har regnet bort, så ungene var litt skuffet..
Heller snø enn masse regn som nå, det er jeg enig med dem i!
Minsten og jeg har fri i dag og vi skal bare ta det med ro egentlig, før vi skal hente T 13.15!

Så godt med en rolig dag på dere og, Tea:) Det trengs midt oppi studier, jobb og alt ellers:)
Kose dere masse idag:)
 
Morn!
M: Gratulerer til jubilanten! Ikke værst å bli 90 altså.:) Trasig at det er så dyrt å reise. I går så jeg en filmsnutt på fb om ungdomspolitikeren som argumenterte for Norlandsbanen. Har du sett den? :D
Kos dere hjemme før foreldresamtalen.

T: Godt med late morgener. Enig med T - det er vanskelig å stå opp når det er mørkt!
Kos deg hjemme med minsten i dag.

Mannen forsov seg i dag, så han lurte på om jeg kunne kjøre Jen i bhg. Greit for meg - IKKE greit for vesla! "Nænni pappa øle bil eh banehagen", så da sitter jeg her da.:p Skal fyre litt i ovnen, trakte kaffe og spise frokost før forelesninga nå.
Ønsker dere en faaaantastisk dag!!:)

Hehe, så søt hu er<3 Er jo ikke greit for de små og skjønne at det plutselig er en annen en ellers som skal levere i bhgen:);) Godt og høre hu trives og har det bra:) Skjønner du har mye og se til om dagen- pust med magen, om ikke lenge kan du se fram mot roligere tider:)
 
God middag, jenter:)
Jeg har vært igang siden 05.30;) Mannen og de 2 minste dra hjemmefra 06.30 og Mathea 07.30:)
Natten har vært grei, emmeth har kun vært våken en gang!

Jeg har støvsugd, rydda kjøkkenet og satt på oppvaskmaskina, rydda unna litt klær og slapper av nå;) Hundene har fått mat og er lufta i striregnet- ikke alltid like gøy;)

Ringte bhgen i stad og hørte om formen til Emmeth var bra, men han har veldig vondt i beina og sliten:( Han lå og sov da jeg ringte, så de skulle ringe meg når han sto opp også får jeg hente han om han fortsatt harv vondt. Stakkars, skal få være hjemme om han er sliten og har vondt. Mannen skal hente ny bil ikveld:D
7 seter Crysler voyager:) Ser fram til en bil med mer plass. Nå skal jeg ta førerkort innenfor 3 mnder og, så da er det greit og ha 2 biler:)

Ønsker dere alle en fiiin dag
:)
 
Så gøy å se såpass med skravel så tidlig om dagen da :D

Inatt begynte det å blåse noe grusomt igjen!! Så ble vekket (og skremt! ) av at noe falt på stilaset! Antageligvis en av de små stigene dem har.. og etter det var det vanskelig å sove :(

Fikk sambo til å levere snuppene idag, og jeg skulle se an om vinden roet seg sånn at jeg kunne levere Leoh :) og det gjorde det ;) ellers måtte han blitt hjemme! :p
Jeg har gjort en del husarbeid! (Endelig gadd jeg å starte:p ).. og det var godt å få det gjort :D

Snart skal jeg lage klar pizza :)
 
Marian87: hurra for bestefar som er 90 år :D:D:D skjønner at du ikke drar for å feire! Hvordan gikk det på foreldresamtale?:)


Fru H: det blir kansje lettere å stå opp når vi har fått stilt klokka igjen? :) her slår vi på tv hver morgen :p da får Liana drikke melkeflaska si der, og jentene ser på tv mens jeg smører nister, steller Leoh og meg selv og gjør det som skal gjøres klart :) ellers flyr dem bare i veien :p


Lilla-87: alltid gøy når ungen ikke vil ha noe med en å gjøre :p haha.. rutiner er veldig viktig for de fleste barn, og dem vil helst at ting skal gå som vanlig :)


Mammatil..: så flink og effektiv du er :D håper det går bedre med Emmeth da! Er det vaksinene som er årsaken? Ble dem satt i beina??
Så spennede at du skal ta lappen :D må egentlig det jeg å :p men har bestemt meg for å da evt ta for automatgir for det er enklere :p:D hehe..
 
Marian87: hurra for bestefar som er 90 år :D:D:D skjønner at du ikke drar for å feire! Hvordan gikk det på foreldresamtale?:)


Fru H: det blir kansje lettere å stå opp når vi har fått stilt klokka igjen? :) her slår vi på tv hver morgen :p da får Liana drikke melkeflaska si der, og jentene ser på tv mens jeg smører nister, steller Leoh og meg selv og gjør det som skal gjøres klart :) ellers flyr dem bare i veien :p


Lilla-87: alltid gøy når ungen ikke vil ha noe med en å gjøre :p haha.. rutiner er veldig viktig for de fleste barn, og dem vil helst at ting skal gå som vanlig :)


Mammatil..: så flink og effektiv du er :D håper det går bedre med Emmeth da! Er det vaksinene som er årsaken? Ble dem satt i beina??
Så spennede at du skal ta lappen :D må egentlig det jeg å :p men har bestemt meg for å da evt ta for automatgir for det er enklere :p:D hehe..
Klokken stilles tilbake, så da får han på en måte en time ekstra ja :) våre har aldri reagert noe særlig på klokkestilling egentlig..
Ungene steller jeg samtidig på morgenen, siden soverom og bad er oppe er det kjekt å gjøre det slik. Og så synes jeg rolig frokost sammen uten tv er så koselig :)
Så det blir nok ikke så ofte!
 
Klokken stilles tilbake, så da får han på en måte en time ekstra ja :) våre har aldri reagert noe særlig på klokkestilling egentlig..
Ungene steller jeg samtidig på morgenen, siden soverom og bad er oppe er det kjekt å gjøre det slik. Og så synes jeg rolig frokost sammen uten tv er så koselig :)
Så det blir nok ikke så ofte!

Ikke ungene her heller.. har bare fulgt rutinene uansett om det blir en time tidligere eller senere på en måte :) prøver å bruke den samme helgen på å tilpasse rutinene etter den nye tiden også.

Ah høres koselig ut :D her vil dem spise frokost i barnehagen, så blir bare felles frokost når dem har fri ;) og vi har jo alt i én etasje da..
 
Back
Topp