Gulper magesyre?

anines

Elsker forumet
Lille gutten her er snart 3 måneder og i det siste har han blitt veldig urolig og hylgråter på kveldene. Han har hele tiden gulpet veldig mye, men i går og i dag har gulpet ikke vært som vanlig gulp, men helt klart i fargen og det lukter som oppkast/magesyre og ikke gulp. Noen som vet hva dette kan være? Fullammer!

Er det en stund etter måltidet eller rett etterpå?

Har av og til helt klart gulp her også men da er det en stund siden sist. Lukter surere enn det som kommer opp rett etter måltid.

Er det en stund etter måltidet eller rett etterpå?

Har av og til helt klart gulp her også men da er det en stund siden sist. Lukter surere enn det som kommer opp rett etter måltid.

Ikke rett etterpå nei, kanskje en time+ etter amming! Er det normalt?

Kommer opp klar væske her også som lukter veldig vondt.. Ikke rett etter mat, men litt senere..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke rett etterpå nei, kanskje en time+ etter amming! Er det normalt?

Jeg har hvertfall tenkt at det er normalt. Tar henne gjerne opp for å se om hun har en rap. Noen ganger har hun det.
Ville tro at så lenge hun går opp i vekt så er alt bra. :) Kjenner ei som har en datter som gulpa masse hele tiden uansett når sist måltid var. Men hun gikk opp i vekt så da var de ikke bekymret. Dette fortsatte til hun var nesten året. Ble bedre med fast føde da.

Men er du i tvil så spør du på helsestasjonen. :)

Jeg har hvertfall tenkt at det er normalt. Tar henne gjerne opp for å se om hun har en rap. Noen ganger har hun det.
Ville tro at så lenge hun går opp i vekt så er alt bra. :) Kjenner ei som har en datter som gulpa masse hele tiden uansett når sist måltid var. Men hun gikk opp i vekt så da var de ikke bekymret. Dette fortsatte til hun var nesten året. Ble bedre med fast føde da.

Men er du i tvil så spør du på helsestasjonen. :)

Han har gulpet veldig mye generelt, virker nesten som at han får opp alt han spiser noen ganger, og ikke nødvendigvis kun etter mat. Men det har ikke alltid vært sånn klar væske som nå.

Han har hvertfall gått opp som normalt tidligere, så får se på 3 mnd kontrollen i dag! Jeg gulpet veldig mye selv frem til jeg var 9-10 mnd og har hørt at det kan være arvelig. Ble bare litt redd da jeg leste ett sted at om det var klart og luktet oppkast kunne det være infeksjon i tarm eller luftveiene!

Han har gulpet veldig mye generelt, virker nesten som at han får opp alt han spiser noen ganger, og ikke nødvendigvis kun etter mat. Men det har ikke alltid vært sånn klar væske som nå.

Han har hvertfall gått opp som normalt tidligere, så får se på 3 mnd kontrollen i dag! Jeg gulpet veldig mye selv frem til jeg var 9-10 mnd og har hørt at det kan være arvelig. Ble bare litt redd da jeg leste ett sted at om det var klart og luktet oppkast kunne det være infeksjon i tarm eller luftveiene!

Så bra han legger fint på seg. Satser på han har lagt fint på seg når du veier han i dag. :)
Spør de om det i dag. Internett kan gjøre enhver bekymret... Men er viktig å sjekke når man blir bekymret.

Back
Topp