Julekjole

Maja94

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
✨️Julestjernene2023✨️
Noen som vet hvor man får kjøpt fine julekjoler til nyfødte? Leiter etter kjole til lille snuppa med termin 14.desember :-) har et lite håp om å feire jul hjemme og ikke på sykehuset :-) hehe.

Syns det er så vanskelig å finne riktige størrelser på ebay.. Står liksom bare 0-3 mnd.. Redd de blir litt store :-) eller er det jeg som ikke klarer å søke kanskje? :p

De har utrolig mye fint på Ebay :) Men blir ofte usikker på størrelsene selv der :P

Ja finner så mye søtt :p
Mannen i huset bestilte masse rosa klær her om dagen.. Tydeligvis skjønner han størrelsene enda mindre enn meg for alt var til jenter på 2 år :-) sååå stolt han var helt til han skjønte at det må pakkes vekk et par år :p haha

Mannen i huset bestilte masse rosa klær her om dagen.. Tydeligvis skjønner han størrelsene enda mindre enn meg for alt var til jenter på 2 år :) sååå stolt han var helt til han skjønte at det må pakkes vekk et par år :p haha

Haha, det var fint gjort av han da i hvert fall :) Nå har dere i hvert fall litt klær liggende til hun blir litt større ;)

Mannen i huset bestilte masse rosa klær her om dagen.. Tydeligvis skjønner han størrelsene enda mindre enn meg for alt var til jenter på 2 år :) sååå stolt han var helt til han skjønte at det må pakkes vekk et par år :p haha
Hehe, så søtt. Veldig kjekt at han engasjerer seg da :)

Jeg fant faktisk en fin name it kjole på salg i en butikk hvor jeg bor. Ellers er vel internett rette plassen å finne på tenker jeg. Evt strikke en?

Jeg fant faktisk en fin name it kjole på salg i en butikk hvor jeg bor. Ellers er vel internett rette plassen å finne på tenker jeg. Evt strikke en?

Ja, vet name it hadde noen fine i fjor hvertfall, fant ingen i butikken her om dagen :-) strikke får jeg overlate til svigermor tror jeg. Blir i hvertfall ikke en vellykka julekjole på frøkna om jeg skulle strikka ;) hehe

Jeg fikk kjøpt på benetton i fjor:)

Ja, vet name it hadde noen fine i fjor hvertfall, fant ingen i butikken her om dagen :) strikke får jeg overlate til svigermor tror jeg. Blir i hvertfall ikke en vellykka julekjole på frøkna om jeg skulle strikka ;) hehe
Er sikkert en kjole fra i fjor jeg kjøpte på salg då, kan være det kommer flere litt nærmere jul nå.

Ja, det kommer sikkert flere nærmere jul :-)

Back
Topp