Da er vesla syk - igjen!

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Lurer på hvorfor... Vi går jo å er litt småsnørrete hele gjengen da, men siden hun endelig var frisk trodde jeg ikke hun skulle blitt smittet igjen...? Er kanskje anderledes med bakterier og virus... Eller?

Hun har nå sovet i snart 3 timer (!) som er dobbelt så lenge som vanlig. Men hun har våknet ca 15 ganger da og måtte trilles i søvn igjen :p

Huff da :-( går egentlig bare å venter på sykdom jeg, frøkna spiste på alle lekene i åpen barnehage i går :p

Det er jo en del forkjølelse ute å går nå har jeg inntrykk av. Fort gjort med flere runder da :-(

Vi begynte på ny runde mandag kveld vi også.. Bare tett nese da,,, Barn blir jo veldig lett smittet grunnet immunforsvaret.. Finnes vel mange typer virus som kan smitte tenker jeg..

Jeg føler de blir lettere syke om de akkurat har vært syk. Da er jo ikke immunforsvaret helt topp, sånn er det hvertfall her.. Om de har storesøsken så er det jo også lettere at de blir syke.

Husker når mellomste begynte i barnehagen, da var jeg syk hele tiden. Kun meg og ingen andre. Så var jeg hos legen en tur og han sa at mest sannsynlig så hadde hun smitte i kroppen som jeg ble syk av. Det trengte ikke bryte ut på henne for at jeg skulle bli smittet:p

Det går i ett med feber,forkjølelse og slakkhet her i heimen også.Gitt så mye febernedsettende til mini at :-(

Det er mange forskjellige virus. Det er vanlig med noen runder. Håper hun blir fort frisk. :)

Uff, stakkars :(
Men hun har vel en storebror som går i bhg?
Selv om han ikke blir syk så kan han jo dra med smitte hjem som påvirker henne. Det merka i hvertfall vi godt da jeg hadde mellomste hjemme og eldste i bhg. Også er det jo veldig typisk tid på året.
Masse god bedring til henne, håper hun blir frisk i en fei ;)

Uff, stakkars :(
Men hun har vel en storebror som går i bhg?
Selv om han ikke blir syk så kan han jo dra med smitte hjem som påvirker henne. Det merka i hvertfall vi godt da jeg hadde mellomste hjemme og eldste i bhg. Også er det jo veldig typisk tid på året.
Masse god bedring til henne, håper hun blir frisk i en fei ;)
Ja han går på skolen. Og så er vi jo på babycafe (åpen bhg)...

Hun sov greit natt til i dag. På første dupp sov hun 2,5 timer :) Utenom litt lang soving virker hun ikke syk. Hun fikk morsmelk i både øyne og nese i går og har ikke tørket snørr i dag en eneste gang! Så det hjalp!! :D :D

Back
Topp