Søker jobb.

Ingeri

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg driver og søker litt ekstrajobber, i tillegg til den faststillingen (50%) jeg har. Bør jeg si i fra til sjefen min? Jeg har jo han som referanse. Litt dumt hvis de ringer til han og han ikke vet at jeg søker ekstrajobber, eller? Hva er vanlig å gjøre? :)

Tror du må si ifra. Mener det er en regel på at faste jobben skal vite om ekstra jobber :)

... Og så lenge du bruker han som referanse, skal du hvertfall gi beskjed :) han må jo godta å bli brukt som det ;)

... Og så lenge du bruker han som referanse, skal du hvertfall gi beskjed :) han må jo godta å bli brukt som det ;)
Jeg har brukt han som referanse før, så det har han godkjent. :) Har sendt han mail nå, så da er han informert.

Lykke til :) Du må gi han beskjed siden han er referanse, men de fleste skjønner jo at man ønsker mer enn 50 % så det blir forhåpentligvis ikke noe problem.

Tror du må si ifra. Mener det er en regel på at faste jobben skal vite om ekstra jobber :)
Tror ikke det er noen regel på det, så lenge ikke det er over 100% tilsammen.. for du kan jobbe over 100% men ikke i samme "firma". Så utover det tror jeg ikke jobben har noe med hva man bruker sin egen fritid til. :)

Tror ikke det er noen regel på det, så lenge ikke det er over 100% tilsammen.. for du kan jobbe over 100% men ikke i samme "firma". Så utover det tror jeg ikke jobben har noe med hva man bruker sin egen fritid til. :)
Det tror ikke jeg heller det er :) men det kan jo være greit å si fra ja, så han ikke får høre det via en jobb du søker og ikke deg! :)

Back
Topp