Ja krysser fingrene for at det går bedre daLagde 2 porsjoner så prøver igjen i morgen. Var såå fornøyd med resultatet selv og ble så skuffa da ho ikke ville hahåper på større suksess i morgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja krysser fingrene for at det går bedre daLagde 2 porsjoner så prøver igjen i morgen. Var såå fornøyd med resultatet selv og ble så skuffa da ho ikke ville hahåper på større suksess i morgen
![]()
Dette med hele biter, hvor lang tid tok det før din skjønte det ordentlig? Det virker jo så lettvint ut. Dapril kan vi jo spise middag samtidig uten at maten min blir kaldJa krysser fingrene for at det går bedre da![]()
Nei mange som ikke liker most mat med klumper, men foretrekker store biter som de kan spise selvDette med hele biter, hvor lang tid tok det før din skjønte det ordentlig? Det virker jo så lettvint ut. Dapril kan vi jo spise middag samtidig uten at maten min blir kald
for hun takler veldig godt store brødbiter, kjekt og banan. Men most mat med mye klumper var tydeligvis ikke en slager..
Bare prøv hver dag så blir hun nok mer interessert etterhvertJeg kunne ønske hun spiste biter. Hun har fått smake mange ganger, men hun bare sutter på det. Er minimalt som faktisk går ned i magen.
Nå for tiden spiser hun ikke middagsglass heller. Blir bare grøt, fruktmos og morsmelk.
Ja, nå har hun akkurat lært å sitte så nå sitter hun med oss ved middagsbordet. Det har hun bare gjort den siste uka da.Bare prøv hver dag så blir hun nok mer interessert etterhvertkan også være lurt å sitte å spise sammen med barnet. De blir ofte mer interessert i maten da
![]()
Ja da er det ikke så rart hun ikke har vært så interessert hellerJa, nå har hun akkurat lært å sitte så nå sitter hun med oss ved middagsbordet. Det har hun bare gjort den siste uka da.
Det var litt mer slitsomt for henne å sitte lenger av gangen før hun satt selv.
Ja, får håpe det. Er jo ikke så lett å spise når man konsentrerer seg om å sitteJa da er det ikke så rart hun ikke har vært så interessert hellergår nok bedre fremover nå da
![]()
Ja en må jo ta det i eget tempoJeg gir fremdeles middagsglass. Syns de er geniale. De til 8 mnd inneholder jo litt biter også. Så det er en grei tilvenning til større biter.
Har nettopp begynt å innføre brødskiver, så tenker å vente med å gi henne ordentlige biter av andre ting, til hun skjønner greia med brødskivaalt til sin tid.
Ja en må jo ta det i eget tempoen ser jo an ungene. Her begynte vi jo med mat så tidlig
![]()
Hehe ja alltid verst for mammaenJamen er overrasket over hvor flink hun var med brødskivebitene... Nesten ikke satt noe i halsen. Så er vel ikke lenge før vi kan tilby ordentlig mat
men spørs om mammaen tør det
ha ha!!
Sitter hun selv på gulvet? Blir som regel lettere når de lærer å sitte selv.Min liker ikke å sitte i spisestolenfor å få i henne mat må jeg holde henne og gå litt rundt kjøkkenet, til vinduet osv Slitsomt
i tillegg er deg kun ferdig glassmiddag hun spiser Hvef gang jeg lager mat til henne vil hun ikke spise
konsistensrn er den samme men jeg har merket at de ferdige middagene er ganske søte Det er stortsett gulrot med tilbehør
![]()
Jeg gir fremdeles middagsglass. Syns de er geniale. De til 8 mnd inneholder jo litt biter også. Så det er en grei tilvenning til større biter.
Har nettopp begynt å innføre brødskiver, så tenker å vente med å gi henne ordentlige biter av andre ting, til hun skjønner greia med brødskivaalt til sin tid.
Hehe ja alltid verst for mammaen![]()
Jeg syns også at middagsglassene er geniale. Men siden ho gulper mye så hadde jeg lyst til å prøve hjemmelaget. Alt jeg har av klær er det orange flekker på.. hjemmelaget blir jo også mer klumpete så tenkte kanskje at det lå bedre i magen, men har ikke prøvd 8 mnd glassene enda. Og hvis frøkna skal spise samme mat som meg så må jeg endre litt på kostholdet mitt og det har jeg bare godt av![]()
Hs tipset meg om å begynne å gi "vanlig" mat også. Ho hadde visst vært borti 2 åringer som kun ville ha middagsglassmulig ho prøvde å skremme meg
![]()
Heheh samme herjeg er faktisk ikke så redd for at hun skal sette ting i halsen, kanskje jeg er litt rar? Når hun hoster litt og brekker seg tar jeg det helt med ro, hun klarer å få det ut igjen selv. En gang ble hun til og med helt rød i ansiktet, men selv da ble jeg ikke urolig. Jeg satt bare og fulgte med, og det gikk helt fint![]()
Min liker ikke å sitte i spisestolenfor å få i henne mat må jeg holde henne og gå litt rundt kjøkkenet, til vinduet osv Slitsomt
i tillegg er deg kun ferdig glassmiddag hun spiser Hvef gang jeg lager mat til henne vil hun ikke spise
konsistensrn er den samme men jeg har merket at de ferdige middagene er ganske søte Det er stortsett gulrot med tilbehør
![]()