2-delt vinterdress til gutt

Fiffi-

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Tenker å ha 2-delt til 3-åringen i tillegg til heldress i år.

Har dere som har kjøpt allerede (eller som tenker å kjøpe) lyst til å fortelle hva dere går for? :)

Min er 8 år , men til han har jeg kjøpt Isbjørn of sweden og ticket to heaven

Vi hadde to delt til 3 åringen i fjor... Bør mye skift i forhold til med heldress...

Reima, Ticket, HH er gode merker du kan se etter, og husk å ha seler på buksa og gjerne at den går litt oppover.

Her er det uaktuelt med todelt dress til 3 åringen, blir mye stivere og vanskeligere å bevege seg i, men Reima og Ticket er jo myke, gode og romslige i heldresser, så regner med de er det i to delt også.

Reima, Ticket, HH er gode merker du kan se etter, og husk å ha seler på buksa og gjerne at den går litt oppover.

Her er det uaktuelt med todelt dress til 3 åringen, blir mye stivere og vanskeligere å bevege seg i, men Reima og Ticket er jo myke, gode og romslige i heldresser, så regner med de er det i to delt også.

Takk for tips! Enig at det kan bli litt stivt, men tenker det kan være greit å ha i tilegg. Hvis han tisser seg ut i barnehagen for eksempel, syns jeg det er greit å ha en han kan bruke resten av dagen og hvis vi skal være ute hjemme. Han må jo uansett ha jakke og tenker det er greit å kjøpe en bukse til. Det er jo også greit hvis man skal inn på kafé el å bare ta av jakka.

Back
Topp