Tidlig Ul og usikker

mittønske

Flørter med forumet
Var på tidlig UL i dag for å roe nervene litt, men kan ikke si de ble så veldig mye roligere. Fosteret var noen millimeter mindre enn forventet, å han var usikker på om han kunne se hjerterytme.
Er 6+3 i dag (helt sikker på siste mens), men han mente ut fra målene jeg var maks 5 uker

Ny UL om 8 dager..

Noen har opplev lignede på Ultralyd der det likevel har gått bra??

Så bekymret å fortvilt nå :-(

Jeg var på ultralyd i uke 6, og alt de kunne se var en fostersekk, en såkalt "oppklaring" i livmoren. Ikke noe embryo i sikte da, ikke engang en liten plommesekk, men nå, fire måneder senere, sitter jeg da likevel her og kjenner at lillegutt romsterer rundt der inne :)

Jeg fikk ny ultralyd to uker etter, og da så alt fint ut, forresten.

Jeg hadde tidlig ul 6+0 (mulig et par dager lenger på veg), så foster, plommesekk og hjertet som slo..

Jeg var på ultralyd i uke 6, og alt de kunne se var en fostersekk, en såkalt "oppklaring" i livmoren. Ikke noe embryo i sikte da, ikke engang en liten plommesekk, men nå, fire måneder senere, sitter jeg da likevel her og kjenner at lillegutt romsterer rundt der inne :)

Så godt å høre, akkurat slike historier jeg trenger nå.. Barnet er så ønsket, og sist svangerskap var utfor livmora. Kjenner jeg ikke klarer en slik nedtur til... Håper jeg er like heldig som deg å at alt ser bra ut om 8 dager. Takk for at du delte :-)

Jeg hadde tidlig ul 6+0 (mulig et par dager lenger på veg), så foster, plommesekk og hjertet som slo..

Håper jeg er heldig å at alt ser bra ut neste gang. Var dette med nytt eller gammelt apparat? Han brukte veldig gammelt UL apparat, håper det er det som er problemet her :(

Så godt å høre, akkurat slike historier jeg trenger nå.. Barnet er så ønsket, og sist svangerskap var utfor livmora. Kjenner jeg ikke klarer en slik nedtur til... Håper jeg er like heldig som deg å at alt ser bra ut om 8 dager. Takk for at du delte :)
Krysser fingrene for deg! Vet hvordan du har det, hadde to spontanaborter på rappen før denne graviditeten, og vi har prøvd i såå mange år.

Leste inne på et annet forum om ei der de ikke så noe som helst i uke 7, men uka etter var alt som det skulle være. Ultralydapparatet de bruker har så utrolig mye å si, spesielt så tidlig. Hvor erfaren den som utfører undersøkelsen er, spiller også inn.

Masse lykke til!

Det samme var med meg på ul i uke 6. Jeg var på ul i uke 8 og 10 også, og da var det en liten bamsemums der- som forøvring ikke ville ut på terminen for tobdager siden ;)
Så vil tro dette her går helt fint :)

Hva er sykluslengden din? Fordi om du er sikker på siste mens, kan det være du har EL senere en "normalen", og da vil embryoet vise at du er kortere på vei enn mens-termin tilsier :-)

Håper jeg er heldig å at alt ser bra ut neste gang. Var dette med nytt eller gammelt apparat? Han brukte veldig gammelt UL apparat, håper det er det som er problemet her :(

Jeg var på ultralyd i uke 9, med et gammelt og dårlig apparat.. Legen så fosteret og hjertet, men jeg slet med å se noe.. Poenget er at selv i uke 9 var det vanskelig å se, kun pga det dårlige og gamle ul-apparatet :) Lykke til - krysser fingre!

Back
Topp