Ja hadde vært kjempe koselig om det klaffet nå.Hadde hvert koselig om du kom inn i juni. Alltid koselig med kjente navn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hadde vært kjempe koselig om det klaffet nå.Hadde hvert koselig om du kom inn i juni. Alltid koselig med kjente navn![]()
Haha...genial sovestilling
Blir en hektisk startJeg skal til jordmor Kl 8. Må vekke ungen for å dra dit. Huleboermannen må passe på ungen mens jeg er der også skal han på jobb så fort jeg er ferdig. Alle drar samtidig for å slippe å kjøre så mye.... Så drar jeg og ungen hjem....
Han drikker godt og har våte bleierJa, men det viktigste å se etter om de er våt i slimhinnene i munnen. E de det så e de ikke uttørka![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe...hender jeg får slengt inn et innlegg eller toHihi. Ja, vi treng nok deg med på laget for å få det tilskravledronninga nr 1.
![]()
Hadde ikke hatt sjans uten tekstTakk og lov for teksting![]()
Ååh...den var nydelig
Jaa!!!! Det gjaldt ihvertfall i natt!!Da får vi virkelig håpe at det du har bestemt gjelder i natt og de neste nettene![]()
Ja hadde vært kjempe koselig om det klaffet nå.begynner å bli lei av denne prøvingen.
På tide å ta kvelden. Slapp og trøtt her.God natt![]()
Håper dere har hatt en fin nattHm, neeeiii...Må tide for meg å hoppe til køys. Kose dere videre![]()
Nattinatt damer!![]()
FysjDa har vi brennkopper og hånd, fot og munnsykdom i hus!
Jeg skal til jordmor Kl 8. Må vekke ungen for å dra dit. Huleboermannen må passe på ungen mens jeg er der også skal han på jobb så fort jeg er ferdig. Alle drar samtidig for å slippe å kjøre så mye.... Så drar jeg og ungen hjem....
Fysj
Masse god bedring!
Lykke til hos jordmorJeg skal til jordmor Kl 8. Må vekke ungen for å dra dit. Huleboermannen må passe på ungen mens jeg er der også skal han på jobb så fort jeg er ferdig. Alle drar samtidig for å slippe å kjøre så mye.... Så drar jeg og ungen hjem....
Når er det oppdatering da?
Hun sover så godt at huleboermannen blir hjemme. Vi har ikke hjerte til å vekke henne nå.
Det e jo bra.Han drikker godt og har våte bleier![]()
Tusen takk! Hvordan gikk det i natt?Lykke til hos jordmor![]()
Hehe...hender jeg får slengt inn et innlegg eller to![]()