ja jeg vet!Jøss, allerede???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja jeg vet!Jøss, allerede???
huff så kjedelig!Innom mens lillegutt sover og jeg betaler regninger...![]()
så koseligInnom.
Komme trygt frem til min søster og nå skal vi dra å shoppe litt og treffe ei venninne før vi skal ha familie middag hos pappa.
Skal prøveFår hjelpe meg å minne meg på det.![]()
å så bra!Ja, veldig koselig. Hun skal bli med meg på sykehuset i morgen.![]()
Vi koser oss masse.så koselig
kos dere![]()
Ja, må ha med meg noen. For å høre på hva legen sier og om jeg husker på å spørre om alt. Har en tendens til å glemme noe når jeg drar alene.å så bra!![]()
Er også ofte greit for siden du sikkert har mye du lurer på så blir nok mye infoJa, må ha med meg noen. For å høre på hva legen sier og om jeg husker på å spørre om alt. Har en tendens til å glemme noe når jeg drar alene.
Ja, blir mye info og så glemmer jeg fort når jeg blir nervøs.Er også ofte greit for siden du sikkert har mye du lurer på så blir nok mye info![]()
Ååh...kos deg med karamellpudding og hele familienInnom før vi skal spise karamell pudding. Mine søstre er også her. Så alle unga til pappa er samla.![]()
Vi koste oss masse og er nå kommet til min søster. Roe ned litt.Ååh...kos deg med karamellpudding og hele familien![]()
helt naturlig å glemme fort daJa, blir mye info og så glemmer jeg fort når jeg blir nervøs.
å så heldige dere er daInnom før vi skal spise karamell pudding. Mine søstre er også her. Så alle unga til pappa er samla.![]()
så snill og flink du erInnom mens jeg koker egg til nistepakken til eldste i morgen![]()
Så braVi koste oss masse og er nå kommet til min søster. Roe ned litt.
Jepp, supermumså snill og flink du er![]()