Ytterjakke

Jeg har en flisgenser som vi bruker i bilen. Har innvendig garasje, så bilen er aldri kald. Også har vi en tykkere jakke fra H&M (3 år gammel) som vi bruker fra huset til garasjen, eller om hun er med ut for å hente posten osv. Er ganske surt før kl 09/10 tiden her i hvert fall.

Jeg har en flisgenser som vi bruker i bilen. Har innvendig garasje, så bilen er aldri kald. Også har vi en tykkere jakke fra H&M (3 år gammel) som vi bruker fra huset til garasjen, eller om hun er med ut for å hente posten osv. Er ganske surt før kl 09/10 tiden her i hvert fall.
Skulle ønske vi hadde garasje!

Vi har også garasje og jan gå innendørs fra bilen og helt opp til leiligheten:) veldig deilig!
Ja, det er jo supert! Her står bilen ute, ikke har vi motorvarmer heller. I tillegg er det tungvindt å gå ned å starte bilen på forhånd, ikke liker jeg det heller da vi ikke ser bilen fra leiligheten. Så tenker en tynn jakke er et must når det er mange minus og snøfokk ute..

Jeg tenker at til sånt bruk så er de fra hm, lindex, cubus ol. mer enn bra nok. De små skal jo ikke være ute i timevis og klarer heller ikke slite så mye på klærne ennå.

Ja, det er jo supert! Her står bilen ute, ikke har vi motorvarmer heller. I tillegg er det tungvindt å gå ned å starte bilen på forhånd, ikke liker jeg det heller da vi ikke ser bilen fra leiligheten. Så tenker en tynn jakke er et must når det er mange minus og snøfokk ute..
Ja ser den. De har noen fine tynne boblejakker på lindex mener jeg.

Motorvarmar er eit must no når me skal - MÅ, kjøpa by bil :)

• Liker
Reactions: BMC
Motorvarmar er eit must no når me skal - MÅ, kjøpa by bil :)
Hehe, ja :) jeg tenker garasje er et must når vi flytter til bardu, der er det glatt 30 blå på vinteren O.o

Har også Mini a ture, men er ikke i nærheten så dyre her da.
Elsker mini a ture!!

Snart holder de vareprøveutsalg også, da skal jeg gå berserk mtp barnehagedress o.l.

Her går det i ullkofte. Er heldig å ha fått hjemmestrikka til begge ungene. Passer perfekt i bilstol og til soving i vogn, både mtp seler og varmeregulering. Nå er det mellom 5 og 10 varmegrader her så det holder å sitte i vogna med også. Til storebror hadde jeg en "boblejakke" fra hm. Vet ikke om jeg trenger jakke, for har 2 tykke fleecedresser etter tantungen min og på det kaldeste blir det reimadressen. Den kan jo brukes både med og uten ull under.

Sååååå mitt svar er at jeg anbefaler ullgenser og eventuelt at en jakke fra hm el er helt ok til de minste :) på det kaldeste i nord blir det vel dress på J også? Skal jo snart ut å gå selv i snøværet :D

Her går det i ullkofte. Er heldig å ha fått hjemmestrikka til begge ungene. Passer perfekt i bilstol og til soving i vogn, både mtp seler og varmeregulering. Nå er det mellom 5 og 10 varmegrader her så det holder å sitte i vogna med også. Til storebror hadde jeg en "boblejakke" fra hm. Vet ikke om jeg trenger jakke, for har 2 tykke fleecedresser etter tantungen min og på det kaldeste blir det reimadressen. Den kan jo brukes både med og uten ull under.

Sååååå mitt svar er at jeg anbefaler ullgenser og eventuelt at en jakke fra hm el er helt ok til de minste :) på det kaldeste i nord blir det vel dress på J også? Skal jo snart ut å gå selv i snøværet :D
Ja, blir dress ja, jakke var mer for å bruke på denne tiden inn og ut av bilen osv. Har bare brukt vanlige hettejakker ol frem til nå, men det begynner å bli for kaldt nå. Kanskje jeg må finne en ull-jakke av noe slag. Har en ullgenser, men den er strikket i str 1 år, så den er fortsatt for stor.

Her bruker vi også bare ull, Krinkell ull dress eller Krinkell ull jakken syntes jeg er perfekt.. Med en god lue:) har prøvd meg med jakke i vogna blandt annet, men syntes bare den blir stiv og virker lite behagelig i bruk.. Samme med i bilen.. Kommer langt med litt godt ulltøy, har også liggene et ullteppe i bilen, som jeg tar på til bilen er varmet opp litt:)

• Liker
Her bruker vi også bare ull, Krinkell ull dress eller Krinkell ull jakken syntes jeg er perfekt.. Med en god lue:) har prøvd meg med jakke i vogna blandt annet, men syntes bare den blir stiv og virker lite behagelig i bruk.. Samme med i bilen.. Kommer langt med litt godt ulltøy, har også liggene et ullteppe i bilen, som jeg tar på til bilen er varmet opp litt:)
Får prøve å finne en god ull-jakke :)

Ja, jeg synes også jakke blir litt stivt. Vi har en, men den blir ikke brukt noe særlig.
Hva med en ullfleece-jakke fra nøstebarn? Eller så har vel Joha noen fine tjukke ulljakker:)

Ja, den var fin, men kanskje ikke helt rette fargen for gutten min :p regner med den finnes i "gutteutgave" også :)
Jepp, joha har jo alle klærne i blå og rosa/lilla. Husket ikke om du hadde gutt eller jente;)

• Liker
Her går det kun i ull :) Svigermor har strikker ulljakker, i tillegg har jeg en del ulldresser.. Til de kaldeste dagene har jeg kjeledress om vi skal være ute...

Back
Topp