Så stiligt. Veldigt fin kjoleKjole jeg strikket for min søster, synes den er så nydelig. og en genser som er kjekk å strikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stiligt. Veldigt fin kjoleKjole jeg strikket for min søster, synes den er så nydelig. og en genser som er kjekk å strikke.
takk for detSå stiligt. Veldigt fin kjole
Så finLagd uro til vogna![]()
Lagd uro til vogna![]()
Er denne boksen fra panduroHvor har du kjøpt kulene fra?? Og hvilken str er det på di??
Så skjønnStolt av jenta mi som reiste seg opp selv 7 måneder gammel![]()
Jeg er veldig glad i å lage ting selv, så her er noe jeg er stolt over:
Vis vedlegget 82779
Vis vedlegget 82780
Lærte meg å hekle i sommer, og disse har jeg faktisk heklet på frihånd![]()
Det har jeg løst veldig enkelt med at uglene har øyne og nese på begge siderKom til å tenke på noe når jeg så vognpynten din... Er jo fint når den henger den veien for å pynte opp vogna. Men for den i vogna er det jo best den henger andre veien....
Holder på å lage sjøl og har jo lyst folk skal kunne se den men er jo lille i vogna som også kan ha glede av den....
Det har jeg løst veldig enkelt med at uglene har øyne og nese på begge siderHehe!
Er jo han som skal ligge oppi vogna som skal ha glede av den og da hadde det vært rart om de ikke hadde hatt noe ansikthehe!
Ja, tar jo ikke mange minuttene å lage noen ekstra øyneHehe kanskje gjøre det sånn ja![]()
Ja, tar jo ikke mange minuttene å lage noen ekstra øyneSer i allefall rart ut om den ene siden ikke har ansikt
![]()
Oi, så stiligÅrets første hjemmelagde julepynt <3 gleeeder meg til å pynte![]()
Kjøpt vanelig vin glass å pynten er fra panduroOi, så stilig
Hvor har du kjøpt de??
Kjempe smartKjøpt vanelig vin glass å pynten er fra panduro![]()