Farsdag

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Det nærmer seg farsdag. Har noen tenkt ut hvordan det skal markeres? Frokost på sengen, gave, et fint kort eller ingen markering?

Jeg har gitt gave fra eldstemann tidligere, så det blir nok noe slikt i år også :-)

Tenker det blir en liten gave og frokost på senga, det er det jeg er vant til fra jeg var barn :)

Han fikk faktisk en liten farsdagsgave i fjor også selv om mini var i magen da:p blir nok å kjøpe en liten ting ja:) men hva aner jeg ikke enda:p

Skal nok markere det litt tenker jeg. En liten gave og kort fra mini :)

Tenker bare kake:) er større problem med bursdagen hans 3. november.

Når er farsdag? Tror mannen er bortreist, så blir vel bare en hyggelig mail tenker jeg. Han er ikke glad i kake. Ellers tenker jeg å ramme inn et bilde av han og barna. Han vil nok sette mer pris på det enn en kake han ikke kommer til å spise :p

Når er farsdag? Tror mannen er bortreist, så blir vel bare en hyggelig mail tenker jeg. Han er ikke glad i kake. Ellers tenker jeg å ramme inn et bilde av han og barna. Han vil nok sette mer pris på det enn en kake han ikke kommer til å spise :p
9.november tror jeg :)

Mannen liker det ikke, men vi har alltid hat en tradisjon for det hjemme i min familie. Blir kaffe og sjokolade på senga, mulig en liten gave også. Noe treningsstæsj e.l.

Blir å markere det med frokost på sengen og en liten gave. Også tenker jeg at han skal få kake :)

Blir vel en liten markering her også:) god frokost og en liten gave kanskje :)

Her skal det markeres :) Frokost på sengen, en liten gave og kake på ettermiddagen :)

Blir kort og gave. Har bestilt mansjett knapper.. På knapp 1 står det fødseldadatoen til dattera vår, og på knapp nr 2 står navnet hennes.

Blir kort og gave. Har bestilt mansjett knapper.. På knapp 1 står det fødseldadatoen til dattera vår, og på knapp nr 2 står navnet hennes.

Er det via Etsy? Satt å så på slike i dag? Så de hadde nøkkelringer ol med det samme konseptet :-)

Får be sønnen tegne en tegning og så kan vi bake en kake eller steke vafler el noe til kvelds :)

Er det via Etsy? Satt å så på slike i dag? Så de hadde nøkkelringer ol med det samme konseptet :-)
Ebay:) selger fra tyskland:) var flere varianter, og selgere. Men syns dette var den som virket mest ordentlig mtp kvalitet. Får også med en eske med selvvalgt gravert tekst.

Tenkte på nøkkelring også, men tror det får bli en liten del av julegaven. Kan ikke bruke alle de gode ideene på en gang ;)

Back
Topp