Ang antibiotika

Jeg fikk en skikkelig hestekur mot halsbetennelse for noen mnd tilbake.. Det er første gang jeg har blitt sykemeldt av halsbetennelse, men skjønte fort hvorfor! Ble ordentlig slapp og sliten! God bedring!

Jeg har alltid reagert motsatt. Føler jeg blir slapp og sliten av å være syk, og når jeg har fått antibiotika har jeg alltid fått energien tilbake i løpet av et par dager.
Jeg har også blitt det før, men nå behandles jeg mot noe som har vert i kroppen min i mangen år, har vert utslitt og sliten i 3 år nå, og våkner om morningen helt ferdige. Så er nok mye som står i sving..
Tok borrelia prøve mn var negativ, mn kegen sa at eg kunne fremdeles ha det og denne kuren tar det og..

Jeg har også blitt det før, men nå behandles jeg mot noe som har vert i kroppen min i mangen år, har vert utslitt og sliten i 3 år nå, og våkner om morningen helt ferdige. Så er nok mye som står i sving..
Tok borrelia prøve mn var negativ, mn kegen sa at eg kunne fremdeles ha det og denne kuren tar det og..

Jeg også fikk en 4-ukers kur etter jeg testet positivt for borreliose. Hadde da slitt med ulike plager i lang tid. Men merker ikke noe til ekstra slapphet, men det er nok sikkert veldig individuelt :-)

Back
Topp