Hva er finest?

Veslepus86

Forumet er livet
VIP
Jenter med lang pannelugg eller kort pannelugg?

Vi er ikke helt enig ang panneluggen til vesla. :p
 
Jeg liker også best lang pannelugg:D
Sikkert fordi jeg har det selv, da..:p
 
Jeg synes det går for det samme så lenge barnet kler lugg ;-)
Selv hater jeg det hvis luggen blir FOR lang.
 
Ja, men tenkte mer på vanlig lugg som hun har eller ikke lugg.

Samboer vil la luggen vokse ut, mens jeg er usikker.
Åja, sånn ja ;-)

Ja da synes jeg absolutt det er fines med lugg!

Og mest praktisk ;-)
Ser på jentene på avdelinga mi som har lang lugg; de ser jo ingenting fordi de bare drar ut strikker og spenner som skal holde håret borte fra fjeset :p
 
Åja, sånn ja ;-)

Ja da synes jeg absolutt det er fines med lugg!

Og mest praktisk ;-)
Ser på jentene på avdelinga mi som har lang lugg; de ser jo ingenting fordi de bare drar ut strikker og spenner som skal holde håret borte fra fjeset :p
Formulerte meg kanskje litt feil i innlegget, men det var det beste jeg kom på. :p

Ja, jeg syns også hun kler lugg og er veldig usikker på hvordan det blir uten lugg. Så jeg vil egentlig fortsette med lugg.

Hun går litt med spenner og strikk, men det er ikke ofte og så har hun så glatt hår. Så mest praktisk er lugg.
 
Formulerte meg kanskje litt feil i innlegget, men det var det beste jeg kom på. :p

Ja, jeg syns også hun kler lugg og er veldig usikker på hvordan det blir uten lugg. Så jeg vil egentlig fortsette med lugg.

Hun går litt med spenner og strikk, men det er ikke ofte og så har hun så glatt hår. Så mest praktisk er lugg.
Ja da ville jeg absolutt fortsatt med lugg.

;-)
 
Har ikke tenkt noe over det, mener at på barn har det mye å si hva som er praktisk også. håret skal ikke ned i øyene ;)
hvis snuppa deres har så glatt hår at spenner eller strikk ikke vil holde seg på plass de timene i barnehagen så burde hun nok ha håret slik hun har det nå frem til hun selv bestemmer hvordan hun vil ha det ;) og hun er jo helt nydelig med det håret :)
 
Har ikke tenkt noe over det, mener at på barn har det mye å si hva som er praktisk også. håret skal ikke ned i øyene ;)
hvis snuppa deres har så glatt hår at spenner eller strikk ikke vil holde seg på plass de timene i barnehagen så burde hun nok ha håret slik hun har det nå frem til hun selv bestemmer hvordan hun vil ha det ;) og hun er jo helt nydelig med det håret :)
Njå takk. Ja, hun kler det godt syns jeg. Spent på om det blir mer krøller etterhvert.
 
Noen kler lugg, andre ikke. Mi jente kledde ikke lugg da kun var liten (ikke nå heller egentlig). Jeg hadde også lugg da jeg var liten, og jeg hatet det. Når jeg ser tilbake på bilder av meg selv, så må jeg innrømme at det var veldig lite fint.

Men di jente er søt med lugg syns jeg! Men hun hadde kanskje sett eldre ut med håret like langt?

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk
 
Esther har kort lugg, men tror kanskje jeg blir å spare den lang etter hvert.
Men skal foreløbig prøve å få alt like langt, og litt lengre før jeg prøver på luggen også.
Syns det er forskjellig fra person til person hva som er finest.
Esther kler godt kort lugg syns jeg.
 
Jeg liker lang lugg:) tror det kommer av at jeg hater kort lugg på meg selv:p og snuppa mi ser så søt ut med håret slik det er syntes jeg. Håret hennes får vokse fritt foreløpig:D haha
Men snuppa di er superskjønn med lugg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen kler lugg, andre ikke. Mi jente kledde ikke lugg da kun var liten (ikke nå heller egentlig). Jeg hadde også lugg da jeg var liten, og jeg hatet det. Når jeg ser tilbake på bilder av meg selv, så må jeg innrømme at det var veldig lite fint.

Men di jente er søt med lugg syns jeg! Men hun hadde kanskje sett eldre ut med håret like langt?

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk
Ja, ser kanskje litt eldre ut uten lugg. Så tror vi venter litt vi. :p

Takk. Syns hun kler lugg. :)
 
Jeg liker lang lugg:) tror det kommer av at jeg hater kort lugg på meg selv:p og snuppa mi ser så søt ut med håret slik det er syntes jeg. Håret hennes får vokse fritt foreløpig:D haha
Men snuppa di er superskjønn med lugg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk. Ja, hun kler lugg syns jeg. :)
 
Back
Topp