• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Biter i puppen

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Nå har mini skjønt at det er mulig å bite meg når jeg ammer han. han syns det er forferdelig morsomt når jeg sier strengt nei og ler som bare det, så klarer dessverre ikke jeg å holde meg heller og må snu meg vekk for å smile :p han ligger med et lite lurt smil før han biter også... Hva skal jeg gjøre? Vet det ikke hjelper å smile, men det slutter jeg nok med om han biter hardt nok :')

Han gjør det her og! Syns det er kjempegøy. Jeg har tatt han av puppen hver gang han biter og det har fungert greit. Biter mye mindre enn før:)

Det er en del gode tips inne på ammehjelpen sine sider. Jeg prøvde disse da lillebror fikk tenner å bynte å bite da han var fire måneder. I prinsippet skal det visst være et forbigående problem som skal gå ann å fikse. Det funket derimot dessverre ikke her (grunnet svært lav alder tenker jeg), men hos litt eldre vil jeg tro de funker bedre. Det var vooooondt ja, å siden vi ikke fikk bukt med det gikk vi over til pumping en periode før vi slutta helt.

Biter her også, men bare om natta evt når ho har vondt i magen, er sint osv. Jeg skriker au for det gjør så vondt, og da ser ho litt forskrekka på meg :P haha.. Jeg våkner vertfall om natta når jeg sovner med ho på puppen og ho biter meg da....så det er kanskje for å vekke meg

Nurket biter heldigvis bare når han er mett ;) Men det er vondt ja!!

Gruer meg til tennern oppe kommer :p har funnet ut at det hjelper å gå rolig frem og tilbake og synge litt før han får pupp, så stryker jeg på han mens han spiser for da ser han det som kosing og ikke lek :) men på morgenen når jeg ammer mens jeg sover, daa blir jeg bitt ;p

Lillegullet bet den ene puppen min til blods for 3 dager siden. Den er fremdeles litt hoven og øm. Jeg klarte ikke å la være å lage lyd når han bet til. Han stakkar ble redd og begynte å gråte.
Merker at jeg vegrer meg litt for å mate han nå.

Lillegullet bet den ene puppen min til blods for 3 dager siden. Den er fremdeles litt hoven og øm. Jeg klarte ikke å la være å lage lyd når han bet til. Han stakkar ble redd og begynte å gråte.
Merker at jeg vegrer meg litt for å mate han nå.

Auauau:( Så hardt har ikke mini bitt enda heldigvis.

Back
Topp