Lørdagskosemat?

Innbakte pølser. :)

Vi skal ha egyptisk mat som mannen skal begynne å lage snart ;)

Her har storesøster bestilt pizza, så da blir det "hjemmelaget" pizza (kjøpt ferdig bunn, saus, pepperoni, ost og fersk ananas :) )

jeg tenkte jeg skulle dra til mamma og pappa :) mamma lager alltid så innmari god mat :D

Kyllingfilet med wokede grønnsaker, sataysaus, og paprikaris nå snart :)
Når mannen er reist på nattevakt blir det nok løvsteik i pitabrød med maldonsalt, agurk og tomat inni som kosekvelds ;) Med seigemenn til dessert :D

Lasagne med salat og hvitløksbaguett :D

Taco:) etter sjuåringen ønske:)

Mannen spandere kina take away siden jeg skal lage komle i morgen :o :p

Naaaamm. Raspeballa e da besta som finst. :D ka pleier dåke ha til? :)

I kveld blir det lasagne her :) sikkert et år siden sist. Så det gleder eg meg til :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Naaaamm. Raspeballa e da besta som finst. :D ka pleier dåke ha til? :)

I kveld blir det lasagne her :) sikkert et år siden sist. Så det gleder eg meg til :D

Komle, gulrot, kålhode og kålrabistappe. Tjukke pølser og salt lammekjøtt :D Med smør ved siden :D NOM ! :D

Hjemmelaget hamburger med hjemmelaget brød, hamburger av karbonadedeig, majones, bacon, beerbattered løkringer hjemmelaget, cheddarost og blåmuggost.
Så har vi friterte søtpoteter til :)

Lørdag er lørdag.

Komle, gulrot, kålhode og kålrabistappe. Tjukke pølser og salt lammekjøtt :D Med smør ved siden :D NOM ! :D

Mmmm. Vi har raspeballer, vossakorv, salta knoke av gris, kolerabistapp og smelta smør med bacon i :D da e sååå godt. :) må få pappa til å lage en dag merker eg ;)

Mmmm. Vi har raspeballer, vossakorv, salta knoke av gris, kolerabistapp og smelta smør med bacon i :D da e sååå godt. :) må få pappa til å lage en dag merker eg ;)

Haha. Er så lenge siden mamma har laga jeg må ta saken i egne hender denne helga. Men har invitert mamma og pappa da :D

Bacon kan jeg være med på :p Men er vel vanesak gjerne :p

Det er seriøøøøst godt med sirup på den ellers så salte maten :P Vet noen bruker sukker også, men da må det taes på når raspeballene er skikkelig varme slik at det smelter. Men jeg foretrekker sirup :P
Ja, bacon er jo godt med alt!

Til og med inni kanelboller..

Back
Topp