Barn med spesielle behov

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Iom at de nå har fjernet underforumet for foreldre til barn med spesielle behov, finnes det et annet forum eller en annen side hvor man kan prate med andre i lignende situasjoner? De problemstillingene en tar opp passer sjeldent inn i et "Generelt" forum...

Jeg har veldig behov for å prate med andre som kan kjenne seg igjen i min situasjon.

Iom at de nå har fjernet underforumet for foreldre til barn med spesielle behov, finnes det et annet forum eller en annen side hvor man kan prate med andre i lignende situasjoner? De problemstillingene en tar opp passer sjeldent inn i et "Generelt" forum...

Jeg har veldig behov for å prate med andre som kan kjenne seg igjen i min situasjon.
Send pm til administrator Tamara og gje beskjed om at du ønsker forumet tilbake. Vi held på med ein liten "gje oss plassen vår tilbake"-kampanje nemlig, og dei vil vite kor mange som vil bruke forumet om det er der.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg beklager virkelig at jeg fjernet denne undergruppen før jeg snakket med dere som har brukt den.
Vi hadde ett møte på dette og anså at undergruppen hadde dødd ut, derfor slo vi sammen.
Skjønner nå at dette var fryktelig dumt! Beklager. Skal lage nytt underforum til dere innen mandag :)
Det er vi mange som setter pris på.

Eit tips for at flest mulig skal finne det er å ikkje legge det inn under ei bestemt aldersgruppe... Som dokker veit er vi ikkje så forferdelig mange, så dei erfaringane vi har deler vi på tvers av alle aldersgrupper.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg beklager virkelig at jeg fjernet denne undergruppen før jeg snakket med dere som har brukt den.
Vi hadde ett møte på dette og anså at undergruppen hadde dødd ut, derfor slo vi sammen.
Skjønner nå at dette var fryktelig dumt! Beklager. Skal lage nytt underforum til dere innen mandag :)
Så bra at dere hører på brukerne !

Vil gi deg mye skryt Tamara, brukerne blir virkelig hørt nå om dagen. Kjempe flott!

Back
Topp