Kjenner jeg blir litt frustrert når jeg får første time på morgningen 8.20, også kommer legen 8.25.... Hvorfor kan ikke første time bli satt opp 8.30? Ikke første gang jeg opplever det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss. Skjønner ikke hva dere klager på.Jeg sitter sjelden og venter kortere enn 30 minutt. Har sittet i en time også en gang.
Sent from my iPhone using BV Forum
Her er en legetime 20 min. Den burde være minst 30 min. De er alltid forsinka. Har hatt time tidlig om morgenen, og har ikke blitt ropt opp før 15 min etterpå. Trur jeg har venta opp mot 20 min også. Venting skjer hver gang. Hadde jeg blitt ropt opp fem min etter timen, hadde jeg blitt positivt overrasket..
Oi! Og 20 min er egentlig ingenting! Man rekker jo såvidt å ta opp ett "problem" på 10 min.. ikke tid til ev. Undersøkelser osv20 min. er jo luxus, her er det 10. Ikke rart legen blir forsinket når de regner 10 min. pr. Person. Når man har ventet 6 uker for å komme til legen har man jo laget en laaang liste over hva man lurer på, og da tar det litt mer enn noen min.
Oi! Og 20 min er egentlig ingenting! Man rekker jo såvidt å ta opp ett "problem" på 10 min.. ikke tid til ev. Undersøkelser osvsyns det var ganske sykt!
Her er en legetime 20 min. Den burde være minst 30 min. De er alltid forsinka. Har hatt time tidlig om morgenen, og har ikke blitt ropt opp før 15 min etterpå. Trur jeg har venta opp mot 20 min også. Venting skjer hver gang. Hadde jeg blitt ropt opp fem min etter timen, hadde jeg blitt positivt overrasket..