Dette statsbudsjettet kan gi meg store problemer selv. Så de hadde doblet summen for sykepenger, de snakket om foreldrepenger og overgangsstønad også? Jeg har bare jobbet deltid men fra dagen jeg fant ut at jeg var gravid har jeg gjort alt for å tjene mest mulig for lille gullet i magen. Jeg blir KVALM av å se disse to blonde damene stå å forsvare dette budsjettet som tar levebrødet til så mange. Og det eneste de kommer med er tomme ord og dårlige argumenter. Jeg er ikke ufør og så fort baby er et år skal jeg ut i arbeidslivet igjen enten med høyere utdanning eller en jobb uten utdanning, spørs hva jeg har muligheten til nå med nytt budsjett. Men jeg blir også KVALM av å se hvordan de får det til å høres ut som at får de uføre lite nok penger må de ut i jobb. Det er faktisk mange som ikke har den muligheten! Det er en skam at de som styrer vet så lite om hvordan det er å ha lite penger. Får det til å høres som: tar fra deg mye av det lille du har, men det går bra

det er barna det går utover. Folk er så fæle! De fleste har sikkert lest om hun Camilla som spurte erna om hun forventet at hun skulle flytte ut i telt med sønnen. En mann hadde kommentert: hvorfor får en sånn en barn? skammer meg! Nordmenn kan være så egoistiske, tenke kun på seg selv og å gjøre sin bankkonto fetere mens andre bare kan klare seg selv på smuler.