Påleggstips til barna

Det er vel pga jern kanskje? Men de burde absolutt informere om andre pålegg som kan gies og også ikke gies

Er vel det. Er ikke mye info å få fra HS'en... Jeg får lese i "Mat for spedbarn" :P Samboer gir bare leverpostei da, så er ikke redd for at han skal finne på noe "lurt". Men sender han melding om honning med en gang :P (er så sykt hønemor nå som han er hjemme alene med henne :P :P :P )

Er vel det. Er ikke mye info å få fra HS'en... Jeg får lese i "Mat for spedbarn" :P Samboer gir bare leverpostei da, så er ikke redd for at han skal finne på noe "lurt". Men sender han melding om honning med en gang :P (er så sykt hønemor nå som han er hjemme alene med henne :P :P :P )
Aha kjenner til det. Han min gjør som han får beskjed om - for han vet at jeg vet hvordan ting skal gjøres :p

Det er vel kanskje derfor de leverer ut info man kan lese selv. Akkurat det med honning må man vite. Resten går vel egentlig i sunn fornuft? At de ikke skal ha (mye) sukker og salt feks...

Aha kjenner til det. Han min gjør som han får beskjed om - for han vet at jeg vet hvordan ting skal gjøres :p

Det er vel kanskje derfor de leverer ut info man kan lese selv. Akkurat det med honning må man vite. Resten går vel egentlig i sunn fornuft? At de ikke skal ha (mye) sukker og salt feks...

Jeg er jo ikke hjemme hver dag, så jeg kan ikke stå over han som en hauk :P hahaha!! Men han må jo få litt credit, er vel ikke helt idiot heller :P han har fått med seg det med salt og sukker :) men er ikke alltid han tenker på kumelk!

Jeg fikk alltid brosjyrer når jeg var hos HS... istedenfor å fortelle meg disse tingene, så måtte jeg heller lese meg til det :P Jeg sier heller ja takk begge deler. Greit å få den viktigste infoen muntlig.

Ja rart at ikke hs informerer om andre typer pålegg. Er jo litt kjekt å variere pålegg så de får smake på mye forskjellig. Tenker jeg da:p

Nå var ikke jeg på kontrollen denne uka, men vi fikk såvidt jeg vet bare beskjed om å gi brødskive med leverpostei. Snodig at HS ikke nevnte annet pålegg da. Er det viktig å variere dette i noe særlig grad da?
Vi varierer ikke maten så mye ellers, jeg er mest opptatt av at hun skal spise noe i det hele tatt;)

Back
Topp