Budsjett?

Nei, men jeg storhandler ting på tilbud, fyller drivstoff på søndager, bruker kredittkort for maks rabatter osv. Bruker så lite som mulig på det vi må ha.. :)

Me har eit sån ca budsjett. For eit halvt år sia førte me opp alle utgiftene i kategorier men det orke me ikkje å gjer lengre :P men me har forholdsvis god oversikt no :)

Ikke helt. Men vi har et fast beløp til felles regninger og til mat. Klær kjøper vi hver for oss.
Babyen sine klær kjøper vi for felles penger, men det hun ikke trenger men som jeg vil at hun skal ha fordi det er fint betaler jeg for.

Ja, har god kontroll. :)

Nei, dårlig med budsjett.. Betaler alle regninger å lån først, så kommer alt etter det! Penga strekker til hver mnd allikevel :)

Ja, vi lager budsjett hver måned. ;) veldig praktisk og da vet vi akkurat hvor mye vi har å rutte med, hva vi kan kutte ned på osv :)

Vi har budsjett! Vi har romslig økonomi, men syntes uansett det er greit med budsjett slik ar vi har oversikt :)

Nei, vi har hatt ganske romslig økonomi og har vært litt flyt.. Men, nå har vi plutselig fått mange ekstrautgifter på samme tid og vi må spare der vi kan. Handler kun en gang i uka, storhandlet ved lønning alt av tørrvarer og er veldig økonomisk. Målet er å være veldig forsiktig frem til fryseren er helt tømt og se hvor lite penger vi kan bruke, litt spennende :)

Så gøy å høre om hvordan andre har det. Selv har vi ikke budsjett, men har vurdert å sette opp et sånn ca budsjett for å ha litt oversikt :)

Nei, det har vi ikke. Ser heller ikke at vi har det store behovet for det.
Mannen holder orden på pengene så:P

Ja, betaler fast beløp hver til regningskonto der alt av regninger betales fra. Så deler vi på mat, klær til barna og drivstoff. Veldig fornøyd med den ordningen :)

Nei, men jeg storhandler ting på tilbud, fyller drivstoff på søndager, bruker kredittkort for maks rabatter osv. Bruker så lite som mulig på det vi må ha.. :)

Høres ut som dere er veldig flinke med pengene selv om dere ikke har budsjett :) Er greit å spare penger der man kan spare penger :)

Ja, betaler fast beløp hver til regningskonto der alt av regninger betales fra. Så deler vi på mat, klær til barna og drivstoff. Veldig fornøyd med den ordningen :)

Hørtes jo ut som en veldig grei ordning :) Vi har hver vår konto, og bidrar begge til å betale de forskjellige regningene. Men føler det blir mye sløsing med pengene på ting vi egentlig ikke trenger, så derfor lurte jeg på om det kanskje hadde vært lurt å sette opp et slags budsjett :)

Nei, det har vi ikke. Ser heller ikke at vi har det store behovet for det.
Mannen holder orden på pengene så:p

Så greit :) Man trenger det nok ikke hvis man ikke føler at man har behov for det :) Trenger det forsåvidt ikke hos oss heller kanskje, men føler ofte vi bruker penger på unødvendige ting, så det hadde kanskje hjulpet om vi satt opp et slags budsjett og blir litt strengere på pengebruken :P

Nei, vi har hatt ganske romslig økonomi og har vært litt flyt.. Men, nå har vi plutselig fått mange ekstrautgifter på samme tid og vi må spare der vi kan. Handler kun en gang i uka, storhandlet ved lønning alt av tørrvarer og er veldig økonomisk. Målet er å være veldig forsiktig frem til fryseren er helt tømt og se hvor lite penger vi kan bruke, litt spennende :)

Så bra at dere gjør det på den måten da :) Alle monner drar, så det hjelper jo om man sparer litt på å handle en gang i uka osv :)

Har et maxbeløp på mat og andre utgifter (shampoo ect). Også har jeg max beløp på andre ting ( transport, underholdning, klær ect) resten går til sparing :)

Back
Topp